شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#بیرانوند#علیرضا بیرانوند

اولین واکنش علیرضا بیرانوند به حضور در پرسپولیس/ وضعیت گلر ملی پوش برای بازگشت به ایران

علیرضا بیرانوند در خصوص دلایل جدایی اش از بواویشتا و شرایطش برای فصل آینده توضیحاتی ارائه داد.

اولین واکنش علیرضا بیرانوند به حضور در پرسپولیس/ وضعیت گلر ملی پوش برای بازگشت به ایران
خبرورزشی -

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم ملی کشورمان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که از بوابیشتای پرتغال جدا شد. این در حالی است که در چند وقت اخیر شایعاتی در خصوص بازگشت این دروازه‌بان به پرسپولیس مطرح بود که البته هنوز این مسئله مشخص نیست.

علیرضا بیرانوند در خصوص جدایی از بواویشتا اظهار داشت: آخرین تمرین بواویشتا انجام شد و من از این تیم جدا شدم. بواویشتا باید یک میلیون یورو به آنتورپ بلژیک پرداخت می‌کرد که البته پرداخت این پول برای حفظ من در توان این باشگاه نبود. اگر این پول پرداخت می‌شد من سه سال در بوابیشتا می‌ماندم اما این باشگاه مشکلات مالی داشت به طوری که ۲-۳ ماه به ما پول ندادند.

وی افزود: من در بوابیشتا بودم که بازی کنم و آنها قصد داشتند با فروش من پولی خوبی به دست بیاورند و یک میلیون یورو به آنتورپ بدهند. من حدود ۱۰ بازی در بواویشتا بازی کردم اما بعد از مصدومیتی که به آن دچار شدم مربی دیگر به من بازی نداد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: از طرفی تیم ما نمی‌باخت. از طرف دیگر مربی تیم حتی اگر دروازه‌بان ۹ اشتباه در بازی می‌کرد باز هم اعتقادی به عوض کردن دروازه‌بان نداشت و البته تیم ما باخت هم نمی‌داد. این مسئله باعث شد تا مربی تیم به من بازی ندهد.

وی در پاسخ به این سؤال که او بازیکن آنتورپ بلژیک است و با این شرایط چه زمانی به تمرینات این تیم اضافه می‌شود، گفت: من قرارداد ۳+۱ سال با آنتورپ دارم که سال آخر آن توافقی است اما همانطور که می‌دانید سال آینده سال مهمی برای من است و باید جایی باشم که بازی کنم. طبق قراردادی که دارم باید به آنتورپ برگردم و با شرایط موجود بعد از اردوی تیم ملی در کانادا به تمرینات تیم آنتورپ بلژیک خواهم رفت.