شهر خبر

دغدغه این‌ روزهای هواداران پرسپولیس؛ کادرفنی دیگر به فکر قهرمانی نیست؟

دغدغه این‌ روزهای هواداران پرسپولیس؛ کادرفنی دیگر به فکر قهرمانی نیست؟

پس از آن که پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن نتوانست برنده شود و تا حدود از قهرمانی دور شد به نظر می‌رسد انگیزه‌های کادرفنی این تیم هم برای تلاش جهت فتح جام از بین رفته.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در حالی دیروز مدعی شد که این تیم یک تمرین یک ساعته برگزار کرده که طبق شنیده‌ها، سرخپوشان تنها 20 دقیقه و برای فرار از انتقادات بابت تعطیلی تمرین (مدتی است که هواداران این تیم به تعطیلی پرتعداد تمرینات معترض شده‌اند و حمید مطهری هم نسبت به این مساله در کنفرانس خبری یکی از بازی‌ها واکنش نشان داد) در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند و به نرم دویی بسنده کردند.  تصاویری هم که از این تمرین منتشر شده مربوط به همان نرم دویی است که خبر از شادابی تمرین می‌دهد اما ماجرا اینجاست در فضای مجازی تعدادی از هواداران پرسپولیس به این مساله واکنش منفی نشان داده‌اند و معتقدند باید تمرینات باید جدی‌تر برگزار شود.

از سویی دیگر با توجه به ناکامی گل‌محمدی تا این لحظه در راه رسیدن به صدر جدول، برخی از مخالفین او اقدام به مقایسه مبلغ قرارداد او با پرسپولیس و مقایسه با دیگر مربیان از لحاظ دستاورد گرفته‌اند. منابع غیر رسمی قرارداد گل‌محمدی را تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار قید کرده‌اند و مخالفین سرمربی پرسولیس معتقدند برانکو با این مبلغ هم در جام‌های داخلی دبل کرد و هم با تیمی ارزان تر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به نظر می‌رسد عدم جدیت در اقدامات کادر فعلی و ناکامی این تیم مقابل رقیب باعث شده تا اعتماد نسبت به گل‌محمدی از بین برود و هواداران پرسپولیس کم و بیش به نتایج این تیم اعتراض کنند. باید دید تکلیف این تیم برای فصل آینده چه می‌شود و واکنش هواداران نسبت به آینده چه خواهد بود.

 

انتهای پیام/