شهر خبر

تهران آماده برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا

تهران آماده برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا

نشست مشترک کمیته کنترل و ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا برگزار شد و گزارش‌های ارائه شده در این جلسه از آمادگی کامل تهران برای برگزاری شایسته این رقابت‌ها حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست مشترک کمیته کنترل و ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا صبح امروز ( پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت) در دفتر دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته پزشکی، امیل جبور رئیس کمیته کنترل مسابقات، فرهاد شاهمیری و جیراچای (کمیته داوری)، محمود افشاردوست و امیر طلوع‌کیان (کمیته فنی)، سووالی و پاژی (نمایندگان smm شریک تلویزیونی کنفدراسیون والیبال آسیا)، مرتضی افجه‌ای (VIS)، مریم حسابی (رسانه)، امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه ورزشی پیکان، امیرمهدی نفر سرپرست تیم پیکان تهران، نادر انصاری، نمایندگان نهادهای مختلف، نمایندگان کمیته های ستاد و باشگاه های شهداب و سایپا از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

دکتر محمدرضا داورزنی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه، گفت: امیدوارم بتوانیم با همراهی هم رویداد خوبی را برگزار کنیم. در شرایط سخت کرونایی تلاش کردیم میزبان خوبی برای مسابقات باشیم و امیدواریم شاهد رقابت‌های خوبی در این دوره باشیم.

در ادامه جلسه اعضای کمیته کنترل و ستاد برگزاری مسابقات به یکدیگر معرفی شدند و ضمن ارائه گزارش، پیرامون چگونگی برگزاری مسابقات صحبت کردند.

سووالی نماینده smm در بخشی از این جلسه، گفت: همان طور که رئیس فدراسیون والیبال گفتند در این شرایط کرونایی برگزاری رقابت‌های این چنینی دشوار است اما ایران همیشه میزبانی خوبی داشته و امیدوارم در پخش تلویزیونی با این کشور همکاری خوبی داشته باشیم.

در ادامه این جلسه امیل جبور رئیس کمیته کنترل ضمن انتقال پیام ریتا سوبوو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و تشکر از حاضران، گفت: برای همه اعضا کمیته کنترل آرزوی موفقیت دارم. دیروز جلسه‌ای با ریاست فدراسیون والیبال داشتیم. همه چیز شفاف است و به عنوان یک تیم تلاش خواهیم کرد که همه چیز به خوبی برگزار شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بازیکنان سطح بالا و مطرح جهان حضور دارند و سطح رقابت‌ها بالا خواهد بود در نتیجه باید مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته کنترل پرسش‌هایی در زمینه سالن تمرین و مسابقات، تیم‌ها و ترانسفر میهمانان داشتند که نمایندگان ستاد برگزاری به این پرسش‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/