شهرخبر

پیش‌بینی بازار رمزارز / گلکسی دیجیتال چقدر معامله می‌شود؟

بیت‌کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود و احساسات بازار به شدت نزولی است اما مدیرعامل گلکسی دیجیتال عقیده دارد ۳۰ هزار دلار را از دست نمی‌دهیم.

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و سرمایه‌گذار میلیاردر عقیده دارد که بازارهای ارزهای دیجیتال به این زودی برنمی‌گردد. این مدیرعامل در مصاحبه اخیر خود گفت: اگرچه افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال از سوی شرکت‌های سنتی فضایی خوش‌بینانه برای آینده رمزارزها ساخته است اما فعلا فضا خوشبین نیست.

«عقیده من این است که بازار رمزارزها در چند ماه آینده متلاطم است. فکر کنید که بازار حالا متعادل شده، به زودی ریزش بازارهای مالی را هم در پیش داریم.»

گلکسی دیجیتال در هفته گذشته به دلیل ریزش زیاد ارزهای دیجیتال اعلام کرد که بیش از ۱۱۱ میلیون دلار ضرر کرده است. البته این شرکت سال گذشته بیش از ۸۵۰ میلیون دلار سود کرد. البته این مدیرعامل گفت که این شرکت سرمایه‌گذاری هنوز دارایی‌های قوی زیادی دارد.

نووگراتز پیش‌بینی‌ می‌کند که محدوده حمایتی ۳۰ هزار دلار برای بیت‌کوین حفظ می‌شود. قیمت مناسب اتریوم را هم ۲ هزار دلار می‌داند. اما او فکر می‌کند که بازگشت بازار از این نواحی چند ماهی زمان نیاز دارد.

اگرچه بازار رمزارزها حالا در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار دارد اما کتی وود عقیده دارد که این دارایی به زودی با رشد تصاعدی همراه می‌شود. با توجه به اینکه بازارهای مالی این روزها کسالت دارند پیش‌بینی می‌شود که تقاضا در کف قیمتی به شدت زیاد است. نهنگ‌ها و نهادهای مالی بزرگ سفارشات بزرگی در کف قیمتی بیت‌کوین دارند.

نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها هم در رابطه با بازار می‌گوید: «بازار هنوز جذاب است اما معامله‌گران به دنبال خرید در قیمت‌های پایین هستند. به همین دلیل است که بر نزول بیشتر بازار تاکید نمی‌کنم. من عقیده دارم که وقتی دیگران می‌ترسند ما باید کمی حریص‌تر باشیم.»

منبع: تجارت نیوز