شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس#مجلس شورای اسلامی

رئیس مجلس شورای اسلامی:

جهادگری ارثیه دفاع مقدس است/مقابله با فساد اداری با فعالیت جهادی

جهادگری ارثیه دفاع مقدس است/مقابله با فساد اداری با فعالیت جهادی

شیراز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جهادگری فرهنگی است که از رزمندگان دفاع مقدس به جا مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف که به طور تصویری در تجمع ٢١ هزار نفری بسیجیان فارس حاضر شد بیان کرد: این فعالیت که آغاز شده است و طی دو دهه اخیر فعالیت‌های جهادی به این سمت حرکت می‌کنند که جهادگران با تکیه بر این اصل که جهاد یک فرهنگ است و افراد با جهاد در مقابل دشمن ایستاده اند در حال تلاش اند.

وی افزود: زمانی که می‌خواهیم در خصوص جهادگران صحبت کنیم بیانگر آن است که بسیجیان در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه و کمک به مستضعفان اقدام کنند.

رئیس مجلس ادامه داد: باید با تلاش‌های صورت گرفته زمینه بروز تمامی استعدادها را فراهم کرد، لازم به ذکر است که جهادگری به بیان دیگر مقابله کننده با بروکراسی اداری و مقابله گر با فساد اداری است.

قالیباف تاکید کرد: جهادگران وارثان رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنانی ایستادند که در تلاش بودند تا جامعه ایران را نابود کنند اما فعالیت رزمندگان از آنان فرهنگی به یادگار گذاشت که از آن با عنوان جهادگران یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید کار جهادی را حزبی، سیاسی، اقتصادی و … کرد زیرا این فعالیت برای حمایت تمامی جامعه است و نمی‌توان آن را محدود کرد و باید شرایطی ایجاد کرد که هر کس با هر نوع عقیده‌ی وارد این بخش شود.