شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوزوکی

معرفی سوزوکی دیزایر مدل ۲۰۲۲

« سوزوکی دیزایر مدل ۲۰۲۲» یک سدان کوچک شهری که صرفاً برای بازارهای نوظهورمثل خاورمیانه، آسیای شرقی و آفریقا طراحی شده، برند درجه یکِ ژاپنی است و مستقل از قیمت و کلاس محصولات سوزوکی، استانداردهای کیفی و مهندسیِ یک برند اصیل را دارد.

قیمت خودروی پراید به عنوان ارزان‌ترین و یکی از قدیمی ترین خودروهای بازار، طی روزهای اخیر از مرز ۲۰۰ میلیون تومان هم عبور کرده است. رقم جنون‌آمیزی که بیشتر شبیه به یک شوخی مسخره است تا یک واقعیت اقتصادی. اما به سراغ یک گزینه به‌روز و البته‌ صاحب‌نام رفته ایم؛ « سوزوکی دیزایر مدل ۲۰۲۲».

 

آشکار است که در بازارهای جهانی با چنین رقمی، گزینه‌های متنوع و به‌روزی در دسترس وجود دارد  که برخی افراد کمابیش با چنین گزینه‌هایی آشنا هستند؛ گزینه‌هایی که عمدتاً در محدوده  کمتر از ۱۰هزاردلار قرار می گیرند.
اما در اینجا به سراغ یک گزینه به‌روز و البته‌ صاحب‌نام رفته ایم؛ « سوزوکی دیزایر مدل ۲۰۲۲». یک سدان کوچک شهری که صرفاً برای بازارهای نوظهورمثل خاورمیانه، آسیای شرقی و آفریقا طراحی شده است. اولین نکته در مورد این محصول، برند درجه یکِ ژاپنی است؛ مستقل از قیمت و کلاس محصولات سوزوکی، اینجا حداقل این اطمینان وجود دارد که استانداردهای کیفی و مهندسیِ یک برند اصیل لحاظ شده است.
چهره ظاهریِ دیزایر زیبا و جذاب نیست، با این حال، زشت و ناموزون هم به نظر نمی رسد. با این حال قرار است که به اندازه یک محصول اکونومیک از آن انتظار داشته باشیم. می توان گفت که طراحی ظاهری و به خصوص دکوراتیوِ داخلیِ دیزایر نمره قابل قبولی دریافت کند. نکته‌ی مهم‌تر، تجهیزات ایمنیِ دیزایراست که نه فقط از پراید، بلکه از محصولات ۶۰۰-۵۰۰ میلیونیِ خودروهای داخلی هم بیشتراست. این خودرو به یک موتور ۱/۲ لیتری ۹۰ اسب‌بخاری هم مجهز شده که برای خودرویی در این کلاس کافی‌ به نظر می رسد.
قیمت سوزکی دیزایر مدل ۲۰۲۲ در هندوستان از ۵۴۰هزار روپیه آغازشده  که با احتساب قیمت روز ارز، حدود ۲۰۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می شود. همچنین قیمت دیزایر در بازارِ امارات از ۳۳هزار درهم و با بازپرداخت ۳ ساله شروع  می شود که معادل تقریبی ۲۵۰ میلیون تومان است.

22222.jfif

 

5555555.jfif

 

1111.jfif

6666666.jfif