شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکار#الهه احمدی#تیم ملی

باقری: در خصوص مربیگری الهه احمدی تصمیم با خود او است/ زمان را نباید از دست بدهیم

باقری: در خصوص مربیگری الهه احمدی تصمیم با خود او است/ زمان را نباید از دست بدهیم

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: هر ورزشکار این اختیار را دارد که به کارش ادامه دهد و الهه احمدی دوباره تمریناتش را ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین باقری سرمربی تیم ملی تفنگ در نشست خبری در خصوص بازگشت الهه احمدی به تیم ملی داشت: هر ورزشکار این اختیار را دارد که به کارش ادامه دهد و  الهه احمدی دوباره تمریناتش را ادامه داد و با توجه به عملکردی که داشت در برزیل حاضر شد. آخرین مسابقه احمدی، قهرمانی آسیا در سال 2019 بود. آمادگی ورزشکار در کنار تمرینات به حضور در مسابقات نیز بستگی دارد.

وی در خصوص اینکه احمدی با تجربه خود می‌تواند در کنار کادر تیم ملی باشد، گفت: در خصوص مربیگری تصمیم با خود او است.

باقری در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی یادآوری کرد: فردای آن روز سر تمرین رفتم و به ورزشکاران گفتم بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهیم چون قهرمانی جهان به خاطر بازی‌های  آسیایی نادیده گرفته شده بود. ولی چون سهمیه المپیک در قهرمانی جهان توزیع می‌شود به لحاظ حرفه‌ای قهرمانی جهان اهمیت بیشتری حتی نسبت به بازی‌های آسیایی دارد لذا با همان توان تمرینات را ادامه می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه آیا اردو‌ها بعد از تعویق بازی‌های آسیایی مانند بسیاری از رشته‌ها لغو خواهد شد، گفت: اگر هدف نهایی ما المپیک پاریس باشد همین الان هم کمتر از دو سال فرصت داریم. بعد از المپیک توکیو 8 ماه را از دست دادیم. دو سال زمان زیادی تا المپیک نیست و فرصتی برای از دست دادن نداریم‌.

سرمربی تیم تفنگ در خصوص ترکیب تیم اعزامی به مسابقات باکو‌ گفت: به باکو در هر بخش سه نفر بزرگسال  اعزام می‌شود و در خانم ها  از دو نفر جوان و درآقایان یک نفر جوان استفاده می‌شود. با لغو بازی‌های آسیایی جوانان این فرصت را به جوانان می‌دهیم تا خود را محک بزنند.

 

انتهای پیام/