امیر قلعه نویی سرمربی نساجی می شود؟

نساجی پس از قهرمانی جام حذفی ساکت الهامی را برکنار کرده و گفته می شود امیر قلعه نویی جانشین وی می شود. امیر قلعه نویی هنوز واکنشی نشان نداده و گل گهر هم حضور امیر قلعه نویی در نساجی را تکذیب می کند.

واقعیت این است که رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی رابطه ی خوبی با امیر قلعه نویی دارد و یکی از دوستان ورزشی او به حساب می آید و این دوستی موجب انتشار این خبر در فضای رسانه ای شد اما به نظر می رسد چنین برنامه ای نه در دستور کار باشگاه نساجی قرار دارد و نه امیر قلعه نویی و باشگاه گل گهر هم به این موضوع اشاره صریحی داشته و مدیر تیم می گوید ما به دنبال تمدید قرارداد امیر قلعه نویی هستیم.

واکنش گل گهر به جدایی امیر قلعه نویی

حیدر افسری، سرپرست تیم گل گهر در واکنش به این خبر می گوید:این حرف‌ها تنها گمانه زنی برخی در فضای مجازی است که در صدد ایجاد حاشیه برای تیم هستند.

عکس قلعه نویی

گل گهر درحال حاضر شرایط باثباتی دارد و برخی دوست دارند به هرطریقی شده برایش حاشیه درست کنند اما واقعیت این است که تمرکز امیر قلعه‌نویی فقط و فقط روی ادامه کار تیم در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر است. اصلا هیچ صحبتی در مورد جدایی سرمربی مطرح نشده و قرار است برای جزئیات قرارداد فصل بعد هم صحبت کنیم. من فقط متعجبم که چرا این حواشی فقط در مورد باشگاه گل گهر است. تاکید می‌کنم که هیچ مشکلی بین باشگاه و قلعه‌نویی وجود ندارد و صحبت‌های اخیر اصلا درست نیست. ما در کنار هم اهداف بزرگی داریم. هر دو طرف از همکاری با هم راضی هستند و تمایل به ادامه آن دارند.