اخبار پرسپولیس| جدیدترین خبر از مصدومیت وحید امیری

مصدومیت مجدد و تلخ وحید امیری در بازی ذوب‌آهن به یکی از مسائل مهم فوتبال ایران تبدیل شده است. این بازیکن چند پسته تیم و ملی و پرسپولیس پس از مصدومیت در اصفهان حتی توانایی نشستن را نیز نداشت و صحنه‌های تلخی برای هواداران ثبت شد.

حال مصطفی لشگری، سخنگوی پرسپولیس در گفت‌وگویی با برنامه صبحگاهی شبکه سه به ابهامات در خصوص مصدومیت وحید امیری پاسخ داد. این مسئول باشگاه پرسپولیس می‌گوید امیری در اردوی تیم ملی مصدوم شده و پیش از بازی ذوب‌آهن پزشکان اعتقادی به عمل شدن کمر وی نداشتند. پرسش‌ و پاسخ‌های سعید اکبری با لشگری را می‌خوانید:

جدیدترین خبر از مصدومیت وحید امیری

وحید امیری جام جهانی را از دست داده یا به مسابقات می‌رسد؟

دیروز در بیمارستان با پزشک‌شان صحبت کردیم، ایشان بسیار امیدوار بودند که آقا وحید قطعا به جام جهانی می‌رسد و اگر امروز به سلامتی عمل را انجام دهند فردا مرخص هستند و نزدیک به سه تا چهار ماه دوره نقاهت و آماده سازی را پشت سر می‌گذارد و انشاالله قطعا به جام جهانی خواهد رسید و این مسئله گفته دکتر ایشان است.

جزئیات مصدومیت وحید امیری به چه صورت بود؟

آقای وحید امیری در با بازی کره جنوبی زمانی که در اردو تیم ملی بود، در آن جا مصدوم شد. وقتی به اردو پرسپولیس برگشت یک کمیسیون پزشکی تشکیل شد و تشخیص پزشکان این بود که فعلا میزان آسیب به شدتی نیست که نیاز به عمل جراحی داشته باشد و با فیزیوتراپی، آب درمانی و مواردی که کادر پزشکی تعیین کرده بودند طول درمان خودشان را طی کردند و به آمادگی خوبی رسیده بودند اما متاسفانه در بازی با ذوب آهن دیسک‌شان دوباره بیرون زد و دچار پارگی شد که به تشخیص پزشک ایشان باید در این مرحله جراحی انجام شود.

مطمئن هستید چهار ماهه می‌رسد؟ نظر قطعی دادند؟

این چیزی بود که دکتر ایشان دیروز در دیداری با ایشان داشتیم و صحبتی که با آقای وحید امیری و مدیران باشگاه کردند، این مورد را گفتند.

 گفتند که وحید امیری مصدوم به اردو تیم ملی رسیده است و قبل از بازی کره پنج روز تمرین نکرده و روز آخر خودش با آقای اسکوچیچ صحبت کرده و گفته مشکلی ندارم و می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم. شما می‌گویید مصدوم به اردو نرفته است؟

قبل از اردو و زمانی که لیگ بود برای پرسپولیس بازی کرد و همه بازی‌های تیم ملی را هم بازی کرده است. من نمی‌دانم و یک موضوع تخصصی است و باید پزشکان تیم ملی اظهار نظر کنند اما آن چیزی که مشخص است، آقای امیری سالم به تیم ملی رفت چون قبل از آن برای پرسپولیس بازی می‌کرد.