شهر خبر

قالیباف:

دشمن می‌خواهد ذهن جامعه را آلوده کند/ روحانیت پیشتاز «جهاد» است

دشمن می‌خواهد ذهن جامعه را آلوده کند/ روحانیت پیشتاز «جهاد» است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روحانیت اهل فکر و اندیشه و مبتنی بر سنت‌های الهی و پیشتاز در میدان جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) در مراسم یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران که در محل وزارت کشور برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران و برگزارکنندگان این نشست، گفت: چنین نشست‌هایی نمادی از فعالیت‌های مستمر برای زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی تصریح کرد: یکی از حرکت‌های جنگ نرم که توسط دشمنان انقلاب و در رأس آنها رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، جوسازی‌هایی است که می‌خواهند ذهن جامعه را آلوده کنند. اما این یادواره نشان داد که علما در سختی‌ها و مشکلات کجا هستند و چه نقشی ایفا کرده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این نشست نمونه‌ای از آن است که نشان دهیم روحانیت اهل فکر و اندیشه و مبتنی بر سنت‌های الهی و پیشتاز در میدان جهاد و شهادت است.

قالیباف با بیان اینکه نمی‌شود در جمعی، یاد شهدا کنیم و به یاد شهید میثمی نیفتیم، روحانی جوانی که با رفتار و عمل خود اخلاق، شجاعت و آرامش در لحظات سخت را به آموزش می‌داد، گفت: گاهی در مقابل دشمن شرایط سختی پیش می‌امد که نان و آب و سلاحی به ما نمی‌رسید اما شهید میثمی در آنجا حضور پیدا می‌کرد، او همیشه در بحرانی‌ترین نقاط جبهه حاضر می‌شد.

تکمیل می شود...