شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تاریخ

علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ با اشاره به حال و هوای کنسرت‌ها در روزهای بعد از کرونا، از انتشار جدیدترین و تازه‌ترین آلبوم خود تا دو ماه دیگر خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز، علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، نوازنده و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ در درباره کنسرت‌هایی که بعد از کرونا آن هم پس از دو سال دوری از صحنه اجرا کرده است، گفت: من بالغ بر ۳۰ سانس کنسرت را بعد از کرونا روی صحنه اجرا کرده‌ام و  نمی‌دانم دقیقا چه چیزی در سالن تغییر کرده است، ولی به نظر من شور و اشتیاق مردم در مقایسه با روزهای قبل از کرونا بیشتر شده و علاقه بیشتری برای حضور در سالن‌های کنسرت در بین مردم شکل گرفته است.

 

قبل از کرونا فروش بلیت کنسرت به این سرعت و راحتی الان نبود و قطعا این شرایط کار را برای من و اعضا ارکسترم که عاشقانه برای مردم کار می‌کنیم، لذت بخش‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: دو سال محدودیت‌ کرونایی و فراهم نبودن شرایط برگزاری کنسرت سخت بود ولی یکی از خوبی‌هایی که به نظرم برای خواننده‌ها و هنرمندان روی صحنه ایجاد کرد، افزایش صمیمیت و دوستی بین مخاطب و هنرمند بود و ما شاهد این هستیم که کنسرت‌ها خوشبختانه بیشتر از سال‌های پیش مورد اقبال مردم است و کسانی که تا قبل از کرونا به کنسرت نمی‌رفتند، حالا مخاطب اجراهای زنده خواننده‌های محبوب خود شده‌اند.

طلیسچی در واکنش به این نکته که مردم با وجود افزایش هزینه بلیت‌های کنسرت باز هم در سالن‌ها حاضر شده و با خواننده محبوب خود هم‌صدا می‌شوند، عنوان کرد: بلیت کنسرت در تمام دنیا گران شده است، شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که بعد از دو سال تعطیلی یک صنعت، هزینه‌های برگزاری و اجرای آن و در نهایت هزینه برای مخاطب افزایش پیدا نکند. بیماری کرونا در تمام ابعاد زندگی مردم دنیا تاثیر گذاشت و افزایش هزینه‌ها و مسائل اقتصادی هم یکی از تاثیرهای این بیماری است.

وی افزود: امیدوارم شرایط اقتصادی کشور به شکلی مساعد شود که تمام مردم امکان حضور در سالن‌های کنسرت را داشته باشند و ما هم در کنار آن‌ها بتوانیم بهترین کارهای خود را ارائه دهیم.

طلیسچی با اعلام این خبر که به‌زودی ششمین آلبوم و البته آخرین آلبوم او منتشر می‌شود، توضیح داد: آلبوم جدید من در حال آماده‌سازی است که ظرف یک یا دو ماه آینده در اول تابستان ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد که تمام قطعه‌های آلبوم با ترانه و ملودی خود من ساخته شده است و بهترین تنظیم کننده‌های موسیقی پاپ در این آلبوم با من همکاری کرده‌اند.

وی گفت: آلبوم بیش از ۱۲ قطعه دارد که به احتمال زیاد دو قطعه «قاف» و «لیلا» قطعه‌های تکراری و منتشر شده این آلبوم هستند، اما شگفتانه‌های متفاوتی در این آلبوم وجود دارد که مخاطبان باید منتظر باشند. همچنین بعد از انتشار آلبوم کنسرت‌های متعددی را آغاز خواهیم کرد.

علیرضا طلیسچی تاکنون آلبوم‌های «نارفیق ۱ و ۲»، «بی‌معرفت»، «قمار» و «دقیقه‌هام» را منتشر کرده است که عمده ترانه‌های این قطعه‌ها را خود او سروده است و در اولین همکاری با موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار قرار است تازه‌ترین آلبوم و البته آخرین آلبوم خود را منتشر کند و بعد از این آلبوم صرفا به انتشار تک قطعه‌ در بازار موسیقی اکتفا می‌کند.