شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اپل#رایانه

بطری آب هوشمند اپل با قابلیت اتصال به گوشی و رایانه

بطری آب هوشمند اپل با قابلیت اتصال به گوشی و رایانه

بطری آب هوشمند اپل با قابلیت اتصال به گوشی و رایانه
بطری آب هوشمند HidrateSpark Pro با هدف "کنترل مصرف آب" طراحی شده است و می‌تواند داده‌های نوشیدن آب کاربران را محاسبه کند.

به گزارش ثریا همانطور که می‌دانید، شرکت اپل به ساخت گوشی‌های هوشمند، رایانه‌ها و لوازم جانبی گران‌قیمت مشهور است. این شرکت برای اولین بار یک بطری آب هوشمند به نام Apple HidrateSpark Pro را روانه بازار کرده است. این محصول در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بطری آب هوشمند اپل، با استفاده از بلوتوث به گوشی آیفون یا آیپد کاربران متصل می‌شود. کاربران می‌توانند برنامه بطری هوشمند HidrateSpark را از فروشگاه اپ استور دانلود و روی گوشی خود نصب کنند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان میزان مصرف آب را کنترل کرد. در صورت کم مصرف کردن آب این بطری با چشمک زدن و یا ارسال یک اعلان به آیفون یا آیپد کاربران، به آن‌ها نوشیدن آب را متذکر می‌شود.

بطری آب هوشمند HidrateSpark Pro با هدف "کنترل مصرف آب" طراحی شده است و می‌تواند داده‌های نوشیدن آب کاربران را محاسبه کند. این برنامه همچنین می‌تواند با استفاده از داده‌های سلامتی موجود در اپلیکیشن Apple Health برای پیکربندی اهداف هیدراتاسیون روزانه خود استفاده کند. بدنه این بطری آب هوشمند از مواد پلاستیکی تریتان و پلی پروپیلن بدون BPA ساخته شده است و می‌تواند تا ۵۹۲ میلی لیتر آب را در خود جای دهد.

یک ویژگی جالب این بطری آب هوشمند این است که در صورت گم کردن می‌توانید آن را با استفاده از ویژگی " bottle's last connected location " در اپلیکیشن پیدا نمایید. این بطری دارای یک باتری قابل شارژ است و با یک بار شارژ می‌تواند ۱۰ تا ۱۴ روز دوام بیاورد. HidrateSpark Pro در رنگ‌های سبز و مشکی موجود است. این محصول همچنین از طراحی عایق خلاء استفاده می‌کند و می‌تواند آب را به مدت ۲۴ ساعت گرم یا سرد نگه دارد. بطری هوشمند HidrateSpark Pro STEEL دارای یک نسخه ممتاز به نام HidrateSpark Pro STEEL نیز می‌باشد. نسخه ممتاز دارای بدنه‌ای فولادی است و ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد. این نسخه می‌تواند ۷۰۰ میلی لیتر آب در خود جای دهد که کمی بیشتر از بطری هوشمند HidrateSpark Pro معمولی است.

منبع: فرارو