شهر خبر

اختصاصی گسترش نیوز:

جامع ترین نمایشگاه نوآوری و فناوری کشور افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس آغاز به کار کرد.

نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه نوآوری و فناوری کشور افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس امروز ۲۰ اردیبهشت با حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را آغاز کرد.  

. در این رویداد شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعان به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری و مشارکت میان بازیگران کلیدی زیست‌بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و همچنین معرفی فرصت ‌های نوین سرمایه ‌گذاری، شبکه ‌سازی و تولید محتوای آموزشی برگزار شده است. گفتنی است در این نمایشگاه آخرین تغییرات تکنولوژی و نوآوری منطقه ارائه خواهد شد.

ایجاد فضایی برای بحث و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه فناوری در کشور و ارائه راهکارهای جدید برای رشد اقتصاد دیجیتال یکی از اهداف نمایشگاه اینوتکس است و موضوعاتی چون تنظیم‌ گری و فین ‌تک، فضای مجازی و حکمرانی کشور، رقابت در اقتصاد دیجیتال و مواردی از این دست در این نمایشگاه بررسی خواهد شد.

به گزارش گسترش نیوز اینوتکس امسال از کشورهای روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. شرکت های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵ هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و شرکت های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.

نمایشگاه اینوتکس از امروز تا بیست و سوم اردیبهشت ماه از ساعت۱۰ تا ۱۹ در پارک فناوری پردیس واقع در کیلومتر ۲۰ جاده دماوند میزبان علاقه مندان به فناوری‌های نوین است.