شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاخ سفید#مقامات#وزیر دفاع

خط و نشان کشیدن مقامات سابق کاخ سفید برای یکدیگر

خط و نشان کشیدن مقامات سابق کاخ سفید برای یکدیگر

استیو بنن استراتژیست پیشین کاخ سفید، مارک اسپر وزیر دفاع سابق را به خاطر اظهاراتش درباره دونالد ترامپ، تهدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «استیو بنن» استراتژیست سابق کاخ سفید، «مارک اسپر» وزیر دفاع سابق را به خاطر اظهاراتش بی اساسش درباره دونالد ترامپ در کتاب جدیدش، تهدید کرد.

بنن خطاب به اسپر گفت: «مارک بگذار با تو صادق باشم. کتاب تو باید پاره شود. وقتی که در قدرت بودی فکر نمی کردی باید روزی آن را رها کنی؟ تو باید بابت این حرف هایت مواخذه شوی».

مارک اسپر به تازگی کتابی را درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری ترامپ منتشر کرده و در آن ترامپ را متهم کرد که دستور تیراندازی به معترضان به تبعیض نژادی و شلیک موشک به سمت مکزیک برای از بین بردن کارتل های مواد مخدر را داده بود.

اسپر همچنین در مصاحبه دیگری ترامپ را تهدیدی برای دموکراسی خواند و او را متهم کرد که اقداماتش باعث حمله سال گذشته طرفدارانش به کنگره آمریکا شده است.  

ترامپ درمصاحبه با برنامه 60 دقیقه که در نشریه هیل منتشر شده، در پاسخ به این ادعاهای اسپر، ضمن رد این ادعاها، اسپر را فرد شکست خورده‌ای در دوران وزارت خود و بسیار ضعیف و نالایق خواند.

وی تاکید کرد اسپر چوب خشکی بود که تصور نمی کرد شغلش را از دست بدهد. او هر کاری که من می خواستم انجام می داد و به همین دلیل من او را سبک مغز و رئیسی پوشالی و دست نشانده می نامیدم. من از همان ابتدا این موضوع را فهمیده بودم.  

این در حالی است که ترامپ در پاسخ به ادعای اسپر مبنی بر استفاده از موشک برای هدف قراردادن کارتل های مواد مخدر مکزیک، چیزی نگفت.

انتهای پیام/