شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#تهران

روح‌الامینی در تذکر آئین‌نامه‌ای:

مجلس یک کل یکپارچه است/رقابت خوب و منصفانه در انتخابات هیئت رئیسه

مجلس یک کل یکپارچه است/رقابت خوب و منصفانه در انتخابات هیئت رئیسه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس یک کل یکپارچه است و نباید اقتدار آن زیر سوال برود یا اجازه داد از بیرون به مجلس طعنه بزنند؛ همه در جایگاه هیئت‌رئیسه باید مجلس را به خدمت مردم دربیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) در جلسه علنی مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس گفت: شادی، طراوت و رقابت منصفانه در بین همکاران با توجه به انتخابات پیش روی هیئت‌رئیسه بسیار خوب است و مسابقه برای خیرات و مسئولیت نیز کار خوبی است. دیر یا زود برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس تصمیم خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: نکته مهم درباره جریان رقابت‌ها در توئیت‌ها، مسابقه‌ها و بیان مطالب درست است که می‌توان فعالیت خود را معرفی و انتقادهایی وارد کرد اما در این اوضاع اقتصادی و اجتماعی جامعه از ما توقع دارد که مسئله اصلی مردم باشند.

روح‌الامینی عنوان کرد: اقتدار مجلس را نباید زیر سؤال برود، مجلس یک کل یکپارچه است و نباید اجازه دهیم از بیرون به مجلس طعنه بزنند. لذا هرکس در جایگاه هیئت‌رئیسه می‌نشیند باید مجلس را در خدمت مردم به صحنه بیاورد.