شهر خبر

عضو ارشد جنبش «حماس»:

هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان با پاسخ مقاومت قاطعانه مواجه می‌شود

هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان با پاسخ مقاومت قاطعانه مواجه می‌شود

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تصریح کرد: هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان با پاسخ مقاومت قاطعانه مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شخصیت‌ها و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطینی عموم فلسطینیان را به مقابله قاطع و یکپارچه با شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در سرتاسر کرانه باختری فراخواندند.

این شخصیت‌ها و جریان‌ها از کمیته‌های مردمی در تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری دعوت کردند برای مقابله با شهرک‌نشینانی که قصد حمله به برخی مناطق فلسطینی را دارند، در تقاطع‌ها و جاده‌ها تجمع کنند.

محمود طه، مسئول بخش رسانه‌ای جنبش حماس در لبنان تاکید کرد که فراخوان شهرک‌نشینان صهیونیست برای تجمع در تقاطع‌ها و جاده‌های کرانه باختری، دعوتی تحریک‌آمیز است که باید فلسطینیان به مقابله با آن برخیزند.

طه تصریح کرد که ملت فلسطین ترسی از تهدیدات شهرک‌نشینان ندارد و هرگز از دفاع از حقوق و مقدسات خود دست نمی‌کشد.

وی مسئولیت پیامدهای هرگونه جنایت شهرک‌نشینان اشغالگر علیه ملت فلسطین را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان، با پاسخ شدید ملت و مقاومت قهرمان فلسطین مواجه خواهد شد و هرگز اجازه نمی‌دهیم که اشغالگران از امروز به بعد معادلات جدیدی را بر ما تحمیل کنند.