شهر خبر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار پیگیری مستمر اجرای مصوبات از ناحیه سازمان بازرسی شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار پیگیری مستمر اجرای مصوبات از ناحیه سازمان بازرسی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی نیز در جریان این نشست با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات مربوط به این شورا گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لازم‌الاجرا بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و اهمیت و جایگاه مهم این شورا تاکید داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: سازمان بازرسی همواره اجرایی شدن برخی از سندهای مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله سند تحول آموزش و پرورش را دنبال کرده؛ اما اجرای آن نیازمند پیگیری مستمر از ناحیه این نهاد نظارتی است.

وی خواستار استفاده از ظرفیت نظارتی سازمان بازرسی کل کشور برای اجرایی شدن مصوبات این شورا شد و افزود: باید منشور تعامل بین سازمان بازرسی و شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه ریاست قوه قضائیه برای تحقق مصوبات این شورا گفت: با توجه به نگاه ویژه قوه قضاییه و عزم راسخ بازرسی کل کشور، به طور حتم با تعامل بسیار خوب و استفاده از ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های موثری برای عملیاتی شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برداشت.

در جریان این دیدار برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونان سازمان بازرسی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود، برای پیگیری و اجرایی شدن مصوبات این شورا را مطرح کردند.

انتهای پیام/