شهر خبر

بازتاب گزارش مهر؛

پروژه جاده بریو به اشکنان تسریع شد/ بسیج امکانات برای افتتاح مسیر

پروژه جاده بریو به اشکنان تسریع شد/ بسیج امکانات برای افتتاح مسیر

لامرد - تجهیزات و نیروهای راه و شهرسازی برای اتمام جاده جدید بریو به اشکنان بسیج شده اند و ۲۰ دستگاه راهسازی در جاده بریو به اشکنان فعال است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: محور بریو - اشکنان در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر اشکنان و در فاصله حدوداً ۵۰ کیلومتری مرکز شهرستان لامرد قرار دارد.

هر ساله تعداد زیادی از رانندگان در پی حادثه رانندگی در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

خبرگزاری مهر اخیر گزارشی از وضعیت نامناسب جاده و همچنین عملیات کند اجرای مسیر جدید منتشر کرده بود.

در این رهگذر علی منصوری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لامردر اظهار داشت: هم اکنون ۲۰ دستگاه راهسازی در این مسیر در حال ساخت هستند و تمام تلاشمان بر این است تا در هفته دولت به بهره برداری برسد.

منصوری گفت: عملیات مسیر ۱۱ هزار و ۵۰۰ متری بریو اشکنان پس از تعطیلات نوروزی شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر شش کیلومتر آسفالت شده است، تصریح کرد: یک کارخانه آسفالت در ساخت این محور با ما همکاری دارد همچنین دودستگاه تراک میکسر، و یک دستگاه بتن مرکزی نیز د. پروژه فعال است.

منصوری تصریح کرد: اعتبارات قطره چکانی سالیان گذشته برای این مسیر یکی از دلایل کندی کار بوده است، و خوشبختانه در یکسال اخیر با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی اعتبار خوبی به این پروژه اختصاص داده شده است تا پس از سال‌ها پروژه به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق برنامه زمانبندی کارهای باقی مانده این مسیر را تا پایان تیرماه به اتمام خواهیم رساند، تصریح کرد: ابنیه فنی این محور ۲۱ مورد اجرا شده است، و ۱۴ ابنیه فنی دیگر در حال انجام است.

وی همچنین از خبرگزاری مهر بابت پیگیری وضعیت پروژه قدردانی کرد.