شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##«کتابخانه#نیمه#شب»#تالار#آیینه

«کتابخانه نیمه شب» در تالار آیینه

«کتابخانه نیمه شب» در تالار آیینه

برنامه «تالار آیینه» ویژه برنامه تخصصی کتاب رادیو ایران است که یکشنبه ها و سه شنبه ها از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» اعلام کرد: یکشنبه هجدهم اردیبهشت کتاب «کتابخانه نیمه شب» اثری از «مت هیگ» معرفی می شود.

وی ادامه داد: مت هیگ در سال ۱۹۷۵ در شفیلد انگلستان به دنیا آمد. او رمان‌نویس و روزنامه‌نگار است. مت تحصیلاتش را در دانشگاه هال در رشته زبان انگلیسی و تاریخ به پایان برد و تا به حال آثار داستانی و غیر داستانی زیادی برای کودکان و بزرگسالان نوشته است. مت در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد و به زندگی باز گردد.

مبشری افزود:  کتابخانه نیمه شب داستانی از مت هیگ است که شما را به این فکر می‌اندازد که اگر زندگی دیگری را تجربه می‌کردید چه روزگاری داشتید.

شما با خواندن این رمان به نوعی افسون خواهید شد تا به دنیای دیگری فرار کنید.

 نویسنده با داستانش این نکته مهم را گوشزد می‌کند که نباید آثاری را که دیگران بر زندگی ما می‌گذارند، نادیده بگیریم. همه چیز در زندگی مهم است حتی اگر خیلی کوچک و ناچیز باشد. باید همواره به لحظه لحظه زندگی‌مان فکر کنیم و آن را تحلیل کنیم و همه احساسات خود را در نظر بگیریم تا مانع خوشبختی خود نشویم.

تهیه کننده «تالار آیینه» در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

انتهای پیام/