شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فدراسیون فوتبال

سراجی؛ ایستاده پای فوتبال یا منافع شخصی؟

مهرداد سراجی؛ ایستاده پای فوتبال یا منافع شخصی؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مطرح کردن شعاری و عمل نکردن به آن، نشان داد از سخن تا عمل، فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش مشرق، در ماه‌های اخیر و تنش‌های مختلف در فدراسیون فوتبال در زمان شهاب‌الدین عزیزی خادم و پس از عزل موقت او، نام مهرداد سراجی به عنوان یکی از اعضای مخالف بارها مطرح شد. سراجی به نوعی خود را مخالف سرسخت عزیزی خادم مطرح کرد و پس از عزل موقت او نیز، با شعار «پای فوتبال ایستاده‌ام» که به گفته خودش بعداً آن را به «پای فوتبال ایستاده‌ایم» تغییر داد، از عزم خود برای رسیدگی به مسائل مختلف فوتبال خبر داد.

هرچند در مورد ادامه حضور سراجی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از برکناری‌اش از مدیرعاملی باشگاه سایپا که شرط حضورش در هیئت رئیسه بود، تردید وجود دارد، با این حال با رفتارهای اخیر او، سؤالاتی نیز مطرح می‌شود. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که مدعی ایستادن پای فوتبال است، در شرایط حساسی که باید تصمیم‌گیری‌های لازم صورت بگیرد تا مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ 10 خرداد برگزار شود، از حضور در جلسه هیئت رئیسه، امتناع کرده است. مسئله‌ای که نشان می‌دهد، ایستادن پای فوتبال، فقط یک شعار است.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه داد و به جز مهرداد سراجی، تمامی اعضا با وجود نظرات موافق و مخالف و اختلاف نظرهای موجود، در جلسه حاضر بودند. با این حال، تنها کسی که شعار ایستادن پای فوتبال را داده بود، از حضور در این جلسه امتناع کرد تا هیئت رئیسه را از رسمیت بیندازد. آیا ایستادن پای فوتبال، به این شکل معنا می‌شود یا با وجود نظر مخالف و اختلاف نظر، باید ایستاد و سخن گفت؟

همانطور که در روزهای اخیر بارها مطرح شده، برخی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از برکناری عزیزی خادم به دنبال منافعی بوده و هستند که با دست نیافتن به این منافع، رفتارهای دیگری را دنبال می‌کنند. رفتارهایی که به هیچ وجه، معنی ایستادن پای منافع فوتبال نیست و بیشتر به ایستادن پای منافع شخصی تعبیر می‌شود.

منبع: تسنیم