شهر خبر

بیش از ۱۳۳ نفر ازمدیران استانی ارزیابی عملکرد شده اند/ خروج از تصدی گری و جزئی نگری از برنامه های مرکز ارتباطات مردمی است

بیش از ۱۳۳ نفر ازمدیران استانی ارزیابی عملکرد شده اند/ خروج از تصدی گری و جزئی نگری از برنامه های مرکز ارتباطات مردمی است

احمد صالحی گفت: بیش از ۱۳۳ نفر از مدیران استانی ارزیابی عملکردشان انجام شده است و بسیاری از نیروهایی که صلاحیت مدیریتی نداشته اند پایش شدند و نیروهای توانمند مردمی جای آن ها را گرفته اند‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، احمد صالحی، رئیس ارتباطات مردمی نهاد رئیس جمهوری در دومین نشست هم اندیشی ارتباطات مردمی با اشاره به قسمت هایی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبری در بخشی از بیانیه گام دوم فرموده اند که خبرهای دروغ تحلیل های مغرضانه وارونه نشان دادن واقعیت، پنهان کردن جلوه های امید بخش و بزرگترین کردن عیوب برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری دشمنان است. شما باید پیشگام باشید و ترس و ناامیدی را از خود برانید ، نشانه های امید بخش و رویش های انقلاب فراوان از از ریزش ها است، جملات پر از امید رهبری دل های ما را با آرامش و امید مزین می‌کند و ما باید با توشه ای امید در این عرصه قدم برداریم.

وی در ادامه گفت: ۱۶۱ روز پیش ، نشست اول برگزار شد و دغدغه های ما در آن نشست نامه های وصول شده در سامانه ها و میز ارتباطات در مجموعه وزارت خانه ها و دستگاه ها بود، در این ۱۶۱ روز  با کمک  و با همراهی شما باعث شد که مرز های وزارتخانه ها و تمرکز زدایی از پایتخت به اقصی نقاط کشور برود و بارقه ای از امید رادر دل مردم ایجاد کند.

صالحی بیان کرد: در سفر های استانی تکریم مردم در حال انجام است، مجموعه سفر های ما و اداره کل ارتباطات و سفر های مرکز ارتباطات با همت مدیران با برنامه ریزی دقیق و به صورت کارشناسی تمام امورات مردم را به صورت چهره به چهره در دستور دارد.

صالحی تصریح کرد: در اداره کل بازرسی ، نظارت دقیق از مدیران  مایه خوشحالی است، در این مدت کوتاه بالا بر ۲۰۰ نیرو ارزیابی شده اند و بیش از ۱۳۳ نفر از مدیران استانی ارزیابی عملکردشان انجام شده است و بسیاری از نیروهایی که صلاحیت مدیریتی نداشته اند پایش شدند و نیروهای توانمند مردمی جای آن ها را گرفته اند‌.

ریسس مرکز ارتباطات مردمی اظهار کرد: در آینده بحث پیگیری موضوعات را در دستور کار داریم، کلید واژه پیگیری بیاید مکمل تمام اقدامات در وزارتخانه ها و دستگاه ها باشد.طبق تاکید رئیس جمهور  تمام موضوعات باید با پیگیری مستمر و به صورت ویژه و دقیق انجام شود، باید مدیران کارآمد و ناکارآمد و مدیران مردمی و غیر مردمی گزارش عملکردشان به دست ما برسد تا براساس آن گزارشات ، مدیران توانمند را جایگزین مدیرانی کنیم که نگاه غیر مردمی کنیم. 

وی افزود: خروج از تصدی گری و جزئی نگری و نگاه کلان به موضوعات و ارتقا خدمت در حوزه های شهرستانی از برنامه مرکز ارتباطات مردمی است، با نگاه تمرکز زدایی از مراکز استانی به همه مردم استانی خدمت عادلانه خواهیم داشت.  نگاه ما این است که در مجموعه های شهرستان ها نیز با اختیارات بیشتری مشکلات لاینحل را به سرانجام برسانیم. پاسخگو کردن مجموعه ها را باید در صدر برنامه های خود داشته باشیم.

انتهای پیام/