شهر خبر

اصولی: کارهای فدراسیون فوتبال با قدرت پیش می‌رود

اصولی: کارهای فدراسیون فوتبال با قدرت پیش می‌رود

سخنگو و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:کارهای فدراسیون با قدرت دنبال می‌شود و مباحث مربوط به تیم ملی فوتبال و برنامه‌ریزی‌هایی که برای بازی‌های تدارکاتی و حضور در جام جهانی انجام می‌شود، با قوت خودش جلو می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: یازدهمین جلسه هیئت رئیسه را هفته پیش داشتیم که به دلیل عدم حضور دو نفر از اعضا رسمیت پیدا نکرد و به این هفته موکول شد. امروز جلسه را ساعت 9 صبح برگزار کردیم که متأسفانه سراجی حضور نداشت. خانم موسوی هم به صورت آنلاین در جلسه شرکت کرده بود. بر اساس اساسنامه فدراسیون، جلسه هیئت رئیسه با حضور دو سوم اعضا به رسمیت شناخته می‌شود. دو، سوم یعنی حداقل باید 8 نفر حضور داشته باشند. در جلسه امروز تنها عدم حضور سراجی را داشتیم.

«در جلسه امروز بحث‌های کاری و هم اندیشی داشتیم و موارد متعددی مطرح شد.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: می‌دانم جامعه فوتبال ممکن است نسبت به مسائل تیم‌های ملی دغدغه و نگرانی داشته باشد ولی کارهای فدراسیون با قدرت دنبال می‌شود و مباحث مربوط به تیم ملی فوتبال و برنامه‌ریزی‌هایی که برای بازی‌های تدارکاتی و حضور در جام جهانی انجام می‌شود، با قوت خودش جلو می‌رود. اگر برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد تأثیری در حوزه اجرایی ندارد. آن چیزی که برای هواداران اهمیت دارد سربلندی تیم ملی در جام جهانی است. به زودی اولین بازی تدارکاتی را در فیفادی برگزار خواهیم کرد. یکسری بحث‌ها بین دو طرف فدراسیون‌ها وجود دارد و به محض اینکه قرارداد نهایی شد زمان، تیم مقابل و مکان برگزاری بازی را اعلام خواهیم کرد.

ادامه دارد