شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه گذاری
دبی، سودآورترین مکان برای صاحبخانه؛

پرسودترین سرمایه گذاری ملک/ ۴ ماهه سرمایه اولیه تان برمی گردد!

کدخبر: 493623
دبی، سودآورترین مکان برای صاحبخانه است زیرا تنها چهار ماه طول می‌کشد تا آنها پس از سرمایه‌گذاری در ملک، پول خود را پس بگیرند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا از بیزنس، بر اساس نظرسنجی شرکت بیمه ملکی مستقر در بریتانیا (CIA Landlords)، دبی، سودآورترین و گران‌ترین مکان در جهان برای مالکان ایربی‌ان‌بی (Airbnb) به ویژه برای صاحبان املاک در نزدیکی برج خلیفه است.

صاحبخانه‌هایی که دارای املاک، اطراف بلندترین ساختمان جهان هستند، می‌توانند به طور متوسط ‌۹۳۰ پوند (۱۱۵۰ دلار) در هر شب یا ۳۳۹هزار و ۴۵۰ پوند در سال درآمد کسب کنند، به این معنی که تنها چهار ماه طول می‌کشد تا سرمایه‌خود را بازگردانند.

بر اساس این نظرسنجی، دبی، سودآورترین مکان برای صاحبخانه است زیرا تنها چهار ماه طول می‌کشد تا آنها پس از سرمایه‌گذاری در ملک، پول خود را پس بگیرند.

میانگین قیمت خرید آپارتمان در شهر ۱۱۲هزار و ۶۲۴ پوند است، یعنی فقط ۱۲۱ شب باید ملک اجاره داده شود تا این هزینه برگردد. با این حال، دبی تنها مکانی سودآور برای صاحبخانه‌هایی است که ملکی در نزدیکی برج خلیفه دارند زیرا کسانی که دورتر هستند فقط ۱۸۱ پوند در هر شب اجاره دریافت می‌کنند.

بازار املاک در امارات متحده عربی، دومین اقتصاد بزرگ عربی، پس از رکود ناشی از بیماری همه‌گیر بهبود یافته است زیرا اقتصاد این کشور به پشتوانه اقدامات مالی و پولی بهبود می‌یابد.

کاهش تقاضا و بهبود احساسات سرمایه‌گذاران نیز به افزایش فروش ملک به ویژه در دبی و ابوظبی، در میان افزایش فعالیت‌های اقتصادی کمک کرده است.

کارشناسان این صنعت می‌گویند که انتظار می‌رود ابتکارات جدید مانند ویزا برای بازنشستگان خارج از کشور و گسترش طرح ویزای طلایی ۱۰ ساله از بازار محلی حمایت کند.

این نظرسنجی نشان داد که دومین مکان سودآور برای این افراد، هیلو در هاوایی است، جایی که تنها ۲۰۰ شب طول می‌کشد تا مالکان بتوانند پول خود را بازگردانند.