شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آنلاین#فدراسیون فوتبال

عضو بازداشتی در جلسه هیات رئیسه آنلاین شد | یکی از اعضا حرفش را عملی کرد

حضور نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خبرساز شد.

شهره موسوی

به گزارش همشهری‌آنلاین امروز اعضای هیئت رئیسه و حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه میرشاد ماجدی سرپرست در جلسه‌ای برای بررسی مسائل فدراسیون حاضر شده و این جلسه با وجود غیبت مهرداد سراجی عضو معترض به رسمیت رسید. اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال از حدود ساعت ۹ صبح امروز در مرکز ملی فوتبال جلسه ای را برگزار کردند تا در مورد امور تیم ملی و همچنین شرایط آتی و مجمع این فدراسیون تصمیم گیری کنند.

میرشاد ماجدی، بهرام رضاییان، احسان اصولی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان و احمدرضا براتی ۶ عضو هیات رییسه بودند که به صورت حضوری در جلسه امروز شرکت کردند.

ظاهراً شهره موسوی، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال که به دلیل تخلفات شرکت خود در بازداشت به سر می‌برد به صورت آنلاین در جلسه امروز حضور یافته است.

مهرداد سراجی که پیش از این اعلام کرده بود در جلسات هیات رییسه حاضر نمی‌شود، به این حرف خود عمل کرد و در جلسه حاضر نشد.

شهاب عزیزی خادم، رییس معزول فدراسیون فوتبال حق حضور در جلسه را ندارد. همچنین حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی، سرپرست‌های نایب رییسی فدراسیون هم طبق نظر AFC نمی‌توانند در جلسه شرکت کنند.

خبرنگارانی که در محل مرکز ملی فدراسیون فوتبال حاضرند در انتظار پایان مذاکرات و به نتیجه رسیدن جلسه ای هستند که ممکن است در آن تصمیمات مهمی پیرامون آینده فوتبال ملی گرفته شود