شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

پیش بینی حساس از قیمت سکه در بازار امروز (۱۸ اردیبهشت)

بازار سکه روز گذشته به سود معامله گران افزایشی حرکت کرد. فلز گران بهای داخلی دیروز با کمک افزایش قیمت دلار سورار بر موج شد و در مقطعی توانست به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نفوذ کند اما در نهایت با ۱۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان مبادله شد.

اقتصاد پیش بینی حساس از قیمت سکه در بازار امروز (۱۸ اردیبهشت)

از نظر برخی از تحلیلگران رشد قیمت دلار در بازار های همسایه و تهران و از طرفی پیشروی قیمت درهم موجب خوش بینی سکه بازان شده بود. این دسته از معامله گران معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی امروز در مسیر روز گذشته باقی بماند و رشد را تجربه کند قدرت معامله گران افزایشی بیشتر خواهد شد و حتی می توان انتظار رسیدن سکه به محدوده ۱۳میلیون ۸۰۰ هزار تومان را داشت.

با این حال ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی آن در بازار تفاوت چشمگیری دارد و حتی به بیش از ۸۰۰ هزار تومان هم می رسد. حباب سکه در محدوده ۶ درصد بود.

افت قیمت سکه در بازار شبانه

در بازار پشت خطی هم شب گذشته قیمت سکه نسبت به روز شنبه پایین آمد و با ۱۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان مبادله شد که از نظر برخی از معامله گران می تواند نشانه نزول در بازار امروز باشد. به باور فعالان بازار سکه، عقب نشینی موقت معامله گران فلز گران بهای داخلی به دلیل کاهش قیمت دلار بود. دلار دیشب نه تنها محدوده ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد که به زیر محدوده ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان رفت.

منبع: اقتصاد نیوز