شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید

برای رئال مادرید تونل افتخار نخواهیم زد!

برای رئال مادرید تونل افتخار نخواهیم زد!

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید صراحتا تاکید کرد که در دیدار فردا شب برای تیم رئال مادرید، تونل افتخار نخواهند زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مقابل هم به میدان خواهند رفت. لوس بلانکوس هفته گذشته موفق شد با پیروزی چهار بر صفر مقابل اسپانیول، قهرمانی خود در این فصل لالیگا قطعی کند و طبق سنت‌های لالیگا، مردم انتظار داشتند که سیمئونه و شاگردانش برای این بازی به مناسبت قهرمانی رقیب همشهری در لالیگا، برای آن‌ها تونل افتخار بزند، اما سیمئونه نظر متفاوتی دارد.

به نقل از سایت گل، این سرمربی آرژانتینی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "باشگاه در بیانیه‌ای که صادر کرد، به طور واضح همه چیز را توضیح داد. بالاتر از هرچیز، به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا تبریک می‌گوئیم. آن‌ها کار فوق العاده‌ای انجام دادند. ما به مادرید احترام می‌گذاریم، اما احترام بیشتری برای هواداران خودی قائل هستیم. نمی‌دانم که آیا این داستان تونل افتخار زدن برای دیگر کشورها و لیگ‌ها نیز رخ می‌دهد یا خیر، اما مردم و جامعه با هم متفاوت هستند. در اسپانیا رسم بر این است که برای قهرمان تونل افتخار بزنند، اما از جایی که من می‌آیم، مردم خیلی متفاوت فکر می‌کنند."