شهر خبر

اختتامیه دوره تربیت مربی حدیث زندگی برگزار می‌شود

اختتامیه دوره تربیت مربی حدیث زندگی برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ما در راستای تقویت و تعمیم بخشی به کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج اقدام به تربیت مربی و استاد در حوزه خانواده و ازدواج کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا اظهار کرد: آخر این هفته نشستی تحت عنوان دوره تربیت مربی حدیث زندگی برگزار خواهد شد.  

وی با بیان اینکه ما در راستای تقویت و تعمیم بخشی به کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج اقدام به تربیت مربی و استاد در حوزه خانواده و ازدواج کردیم ، افزود: اختتامیه این دوره این هفته با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مشهد مقدس برگزار می شود.  

حجت الاسلام و المسلمین متقی فر ادامه داد: در این مراسم از درسنامه های آموزشی پیش از ازدواج هم رونمایی می شود که با همت دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارتخانه در سه جلد طراحی شده است.  

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: ١۵٠ شرکت کننده از کل کشور داشتیم که این افراد١٣٠ ساعت آموزش حضوری و مجازی را گذراندند و در حال حاضر دوره اختتامیه آن در مشهد مقدس برگزار می شود.  

وی با اشاره این افراد از سراسر حضور دارند، گفت: این جشنواره ها ادامه دار خواهد بود و در ادامه افراد بیشتر تربیت می شوند.

 انتهای پیام/