شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#استقلال#مجیدی

هادی شکوری در گفتگو با خبر ورزشی:

مجیدی برای قهرمان شدن به فکر حصار کشیدن باشد/ شهرخودرو را جدی نگیرند کار دست‎شان می دهد/ خدا کند گرانی ها مردم را از فوتبال دور نکند

بازیکن اسبق استقلال گفت: شرایط استقلال در دیدار مقابل شهرخودرو باید کاملاً متفاوت با مسابقات هفته های قبل باشد چون متاسفانه تیم در این چند بازی تمرکز کافی نداشته است.

مجیدی برای قهرمان شدن به فکر حصار  کشیدن باشد/ شهرخودرو را جدی نگیرند کار دست‎شان می دهد/ خدا کند گرانی ها مردم را از فوتبال دور نکند
خبرورزشی -

هادی شکوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره بازی پیش روی استقلال مقابل شهرخودرو اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال با مساوی از اصفهان برگشت. این نتیجه را چطور دیدید؟

همین که استقلال توانست مقابل تیم خوب و آماده سپاهان در خانه خودش امتیاز بگیرد به نظرم کار خوبی بود. سپاهان به لحاظ آمادگی ذهنی و جسمی شرایط بسیار بهتری نسبت به استقلال داشت ولی با این همه بچه های استقلال هم خوب کار کردند و گل اول را هم زدند. امیدوارم هر چه زودتر تمرکز به تیم استقلال برگردد.

چطور! مگر استقلال تمرکز ندارد؟

احساس می‌شود تیم استقلال به دلیل نداشتن تمرکز در چند بازی اخیرش نتوانسته نتایج مورد نظر را بگیرد.

منظورتان سه تساوی متوالی در لیگ برتر و شکست مقابل نساجی است؟

دقیقاً! فکر می‌کنم این فقط به خاطر نداشتن تمرکز بوده است. اگر فرهاد مجیدی بتواند بابت حواشی دوروبر استقلال، یک حصار دور تیم بکشد تا این چند هفته به سلامت رد شود قطعا می تواند با عنوان قهرمانی به کار خود پایان دهد.

از شرایط تیم شهرخودرو حریف بعدی استقلال خبر دارید؟

اول باید یک تبریک ویژه به داوود سید عباسی مربی جوان و آینده دار این تیم بگویم که با دل و جرات زیاد این تیم را گرفت و توانست شهر خودرو را متحول کند. من با داوود در ارتباطم و چون او هم جزو مربیان جوان است حتما حمایتش می‌کنم و معتقدم قطعاً می تواند شهرخودرو را در لیگ برتر حفظ کند.

به نظر شما استقلال بازی آسانی روبری این تیم پیش رو دارد؟

اصلا اینطور نیست. استقلال یک بازی کاملاً جدی، مقابل یک تیم کاملاً با انگیزه را پیش رو دارد. شهر خودرو در پایین جدول به دنبال کسب امتیاز است و این تیم ها برای ماندن تمام تیم های بالاسری شان را پایین می کشند. مطمئنم اگر استقلال بخواهد تصور کند بازی آسانی دارد، کار دست خودش می دهد و از این بابت لطمه می خورد.

با توجه به افزایش قیمت بلیت استادیوم در شرایط این روزهای کشور که اقلام مورد نیاز مردم هم گران شده فکر می کنید طرفداران استقلال توانایی تهیه بلیت را دارند؟

من در این باره سکوت می کنم و فقط این را می گویم که حداقل تفریح و شادی مردم کشورمان این است که چند ساعت برای دور شدن از مشکلات اقتصادی و معیشتی سرشان به فوتبال گرم شود. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که این اتفاقات مانع دور شدن مردم از فوتبال نشود.

به نظر شما قهرمان این فصل چه زمانی مشخص میشود؟

فکر می کنم یک هفته مانده به آخر فصل قهرمان قطعاً مشخص می شود.

به نظرتان کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

امیدوارم استقلال به این عنوان دست پیدا کند. چون هوادارانش ۱۰ سال است منتظر این لحظه هستند که تیم محبوب‌شان قهرمان لیگ شود.