شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتباطات#وزیر ارتباطات

حضور زارع پور در کمیسیون اجتماعی/ توضیح درباره تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات

حضور زارع پور در کمیسیون اجتماعی/ توضیح درباره تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات این هفته با حضور در کمیسیون اجتماعی به اعضای این کمیسیون درباره علت عدم تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شرکت مخابرات توضیح می دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دستورکار جلسات کمسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری مشخص شد که بر اساس آن دعوت از عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بررسی درخواست اعمال ماده 234 نمایندگان مجلس پیرامون عدم اجرای قانون توسط شرکت مخابرات درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در دستورکار جلسه روز (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس در همین باره ، گفت:: با توجه به تمکین نکردن شرکت مخابرات از اجرای قوانین مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران کارکنان مخابرات، درخواستی برای اعمال ماده 234 آیین نامه به هیات رییسه مجلس ارائه کردیم که به دنبال آن قرار است وزیر ارتباطات و مدیر عامل مخابرات در جلسه سه شنبه هفته جاری کمیسیون اجتماعی حضور پیدا کرده و در این باره توضیح دهد.

 همچنین طبق دستورکار اعلامی کمسیون‌های تخصصی، رسیدگی به تقاضای اعمال تبصره (1) ماده (45) آیین نامه داخلی مجلس از سوی تعدادی از نمایندگان  در خصوص تخلفات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فرآیند آزمون دستیاری در دستورکار اعضای کمسیون آموزش در جلسه روز یکشنبه قرار دارد.

همچنین نماینده اصفهان در مجلس درباره دستورکار کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان تخلفاتی در برگزاری آزمون دستیاری داشته که برای پیگیری آن درخواستی برای اعمال تبصره 1 ماده 45 قانون آیین نامه داخلی مجلس به هیات رییسه ارائه کردم. بر این اساس قرار است وزیر بهداشت فردا (یکشنبه) برای توضیح درباره این‌ موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا کند.

مقتدایی اظهار کرد: باید حکم دیوان عدالت اجرا شود و این موضوع را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنیم.

انتهای‌پیام/