شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#ذوب آهن

خیریت محرومیت ستاره پرسپولیس ؛ برنامه ویژه یحیی برای ذوب آهن فاش شد

خیریت محرومیت ستاره پرسپولیس ؛ برنامه ویژه یحیی برای ذوب آهن فاش شد

صدآنلاین : سرخ‌ها به احتمال خیلی زیاد مقابل ذوب آهن در اصفهان نیز با دو مهاجم تخصصی به میدان خواهند رفت.

به گزارش صدآنلاین پرسپولیس در هفته بیست و پنجم بالاخره توانست فاصله‌اش با استقلال را کاهش دهد. اتفاقی که می‌توانست با پیروزی قرمزها در دربی یا شکست دادن هوادار در هفته قبل لیگ برتر رخ دهد اما مساوی‌های این تیم باعث شد کار برای شاگردان یحیی گل‌محمدی حساس‌تر شود.

ترکیب پرسپولیس در این فصل اکثرا با یک مهاجم تخصصی چیده می‌شد و بازیکنانی مثل امید عالیشاه یا مهدی ترابی در پشت مهاجم فضاسازی و بازی‌سازی را برای تک مهاجم هدف این تیم انجام می‌دادند. در دو هفته اخیر لیگ اما گل‌محمدی تیمش را با دو مهاجم تخصصی راهی زمین کرده و وظیفه دوندگی برای ساخت فضاها را به عهده شرزود تمیروف گذاشته است. زوج تمیروف-عبدی و تمیروف-پاکدل در دو هفته اخیر لیگ به میدان رفته‌اند.

البته این تغییر رویکرد در بازی دادن همزمان به دو مهاجم به خاطر مصدومیت وحید امیری و البته محرومیت ترابی و کامل نبودن لیست قرمزها نیز بوده است اما می‌تواند یک توفیق اجباری برای خطرناک‌تر شدن خط حمله این تیم باشد.

در بازی با پیکان مهدی ترابی محروم بود و این هفته امید عالیشاه محروم است تا همچنان بازی پرسپولیس با دو مهاجم بسیار محتمل به نظر برسد. تشکیل زوج تمیروف-پاکدل که در بازی قبل به میدان رفتند می‌تواند بار دیگر انتخاب اول یحیی باشد اما روی نیمکت این تیم مهدی عبدی نیز حضور دارد که می‌تواند به کمک تیمش بیاید.