شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#سازمان ملل#یمن

انصارالله:

سازمان ملل نباید تبلیغات سیاه عربستان را تمییز کند

انصارالله: سازمان ملل نباید تبلیغات سیاه و کثیف عربستان را شست‌وشو و تمییز کند

رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که سازمان ملل و نماینده آن نباید پشت پروپاگاندای سعودی بدود و تبلیغات سیاه و کثیف عربستان را شست‌وشو و تمییز کند.

به گزارش مشرق، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن از سازمان ملل خواست با پروپاگاندای عربستان درباره یمن همزاد پنداری نکند.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: سازمان ملل و نماینده آن نباید پشت پروپاگاندای سعودی بدود و تبلیغات سیاه و کثیف عربستان را بشوید و و زیبا کند؛ به خصوصی در مسایلی که مشخص شده و مایه تمسخر است.

عبدالسلام افزود: سازمان ملل و فرستاده آن نباید با تبلیغات گمراه کننده رژیم سعودی که هدفش بهبود وجهه‌اش از طریق وارونه جلوه دادن حقایق است، همزاد پنداری کند.

سخنگوی جنبش انصارالله تأکید کرد که سازمان ملل باید نقش خود را مسئولانه و بی‌طرفانه ایفا کند، اما اتخاذ مواضع منفعلانه و خنثی و در عین حال همسویی با متجاوزان این نهاد بین المللی را تنها به آنچه اسلافش انجام می‌دادند، سوق می‌دهد.

در همین راستا، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن روز جمعه در سخنانی با اشاره به جدی نبودن ائتلاف سعودی در صلح بر آمادگی نیروهای صنعا برای مقابله با هر نیت شوم متجاوزان تأکید کرد.

العاطفی افزود: پیگیری امور و وقایع سناریوی سیاسی جدید نشان دهنده این است که متجاوزان و عناصر وابسته به آنها به دنبال صلح نیستند.

وی تأکید کرد که آنها هر نیاتی که داشته باشند ما برای آن آماده هستیم و دشمن در صورتی که مرتکب حماقتی شود با پاسخی غافلگیرکننده روبرو خواهد شد.

منبع: تسنیم