شهر خبر

برای سیتی متاسفم؛ رئال شایسته فینال بود

برای سیتی متاسفم؛ رئال شایسته فینال بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید سرنوشت این تیم با رئال مادرید گره خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیورپول فرداشب در یک بازی فوق العاده حساس از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان تاتنهام خواهد بود. قرمزها همچنان فقط یک امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند و برای امیدوار ماندن به قهرمانی محکوم به پیروزی برابر تاتنهام هستند. این در حالی است که شاگردان آنتونیو کونته نیز برای ماندن در کورس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید آنفیلد را با امتیاز ترک کنند.

یورگن کلوپ همچنین درباره تقابل با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "وقتی شما تیم هایی نظیر پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچستر سیتی را از لیگ قهرمانان حذف می‌کنید به این معناست که سزاوار حضور در بازی پایانی هستید. این یک بازی بسیار عالی خواهد بود. هنگامی که در سال ۲۰۱۸ فینال را به رئال مادرید واگذار کردیم دوست داشتم سال بعد از آن در بازی پایانی با این تیم بازی کنیم اما مقابل تاتنهام قرار گرفتیم. حالا دوباره باید با این تیم بازی کنیم و فکر می کنم که سرنوشت ما با رئال گره خورده است."

بازی دراماتیک رئال و سیتی:« همه آماده می شدند تا تلویزیون را خاموش کنند که ناکهان بخش دوم بازی شروع شد. برای سیتی متاسفم و می دانم که شکست تلخی بود و کنار آمدن با این ناکامی دشوار است ولی معتقدم برای بازی با نیوکاسل از لحاظ روحی ریکاوری خواهند کرد.»