شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شبکه نمایش#فرانسه

پخش فیلم‌های آلن دلون، ستاره سینمای فرانسه در شبکه نمایش

پخش فیلم‌های آلن دلون، ستاره سینمای فرانسه در شبکه نمایش

شبکه نمایش برای هفته پیشِ رو، پخش هفت فیلم را با بازی آلن دلون، ستاره سینمای فرانسه، در جدول برنامه‌های خود قرار داده است که «سامورایی» و «دایره سرخ» از آن جمله هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدول پخش فیلم‌های سینمایی شبکه نمایش در هفته آینده (از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت)، اعلام شد.

این فیلم‌ها، در ۵ بسته، به شرح زیر روی آنتن خواهند رفت:

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش، عبارت هستند از «نازلی»، «خواب یک ستاره»، «عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت»، «کنارتو می خندم»، «خواب‌های خط خطی»، «ایستگاه سلام» و «به دنیا آمدن».

ساعت ۱۹: فیلم‌های منتخب خانوادگی که بخش ثابت این ساعت در شبکه نمایش هستند، در هفته پیشِ رو، به ترتیب شامل این فیلم‌ها هستند: «خانواده گرفتار»، «پچ آدامز»، «نجات خانوادگی»، «روزی که خواستگار آمد»، «مائودی»، «بروسلی جنگجو»، «پنجاه درصد زندگی».

ساعت ۲۱: فیلم‌هایی با بازی آلن دلون، در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته است که عبارتند از «ضارب»، «عقرب»، «دایره سرخ»، «زورو»، «شوک»، «سامورایی» و «آفتاب سرخ».

آلن فابین موریس مارسل دلون، مشهور به نام آلن دلون، متولد ۱۹۳۵ در پاریس است. او در کودکی پس از جدا شدن والدینش به خانواده‌ای دیگر واگذار شد و زندگی سختی داشت. در نوجوانی به کارهای زیادی از جمله قصابی پرداخت اما در نهایت وارد ارتش شد و در آن‌جا مشغول به خدمت شد. پس از آن دوباره به پاریس برگشت و به کار در کافه‌ها پرداخت. در همین کافه‌ها با بازیگر فرانسوی بخ متک ژان-کلود بریالی آشنا و به همراه او با کرایه کردن یک دست لباس، راهی جشنواره فیلم کن شد. او در جشنواره کن، به خاطر چهره جذاب و سینمایی که داشت، پیشنهادات بسیاری از کارگردان‌های بزرگ دریافت کرد و تبدیل به یک ستاره شد.

ساعت ۲۳: فیلم‌های این ساعت از شبکه نمایش که آثار جذاب اختصاص دارد، عبارتند از «خاطرات یک قاتل»، «چند مرد خوب»، «آگاتا و حقیقت قتل»، «فهرست آرزوها»، «سکوت»، «تصنیف باستر اسکراگز» و «مانی و ندا».

ساعت ۱ بامداد: منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش، به ترتیب روزِ پخش، عبارتند از «دور دنیا در هشتاد روز»، «اهانت» «گوپی سرخ دست»، «این فرار مرگبار»، «دایی من ژاک»، «برندگان و گناهکاران» و «مردان خشن».

۵۷۵۷