شهر خبر

حامیان مقاومت در اردن خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شدند

حامیان مقاومت در اردن خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شدند

"مجمع ملی حمایت از مقاومت و وطن" در اردن از دولت این کشور خواست تا هرگونه روابط با رژیم صهیونیستی را قطع کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین آنلاین امروز (جمعه) نوشت که این مجمع همچنین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نقض ولایت و مدیریت هاشمیان بر اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس خواستار اخراج سفیر رژیم اسرائیل از اردن و بستن سفارت این رژیم در امان و لغو تمامی قراردادها و معاهدات امضا شده با این رژیم شد.  

مجمع حمایت از مقاومت در اردن در بیانیه‌ای از دولت این کشور خواست که به محکومیت وزارت امور خارجه اردن در قبال این جنایات بسنده نکند و باید موضعی متناسب با ارده مردم اردن اتخاذ کند.  

این مجمع از نیروهای مردمی عرب خواست در حمایت از مردم فلسطین و دفاع از قدس و مسجد الاقصی حرکت و تظاهرات کنند.  

در این بیانیه از سکوت رسمی اعراب در قبال هتک حرمت مسجد الاقصی و رضایت دادن به بیانیه‌های بزدلانه که با توجه به موضع بین‌المللی مغرضانه که جنایات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی را پوشش می‌دهد و از آن حمایت می‌کند تناسبی با گستردگی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و در حق مقدسات ندارد، انتقاد کرد.   

مجمع حمایت از مقاومت در اردن تاکید کرد: گزینه مقاومت، راه مقابله با اشغالگران و برنامه‌های آن‌ها در پاسخ به گفتمان و مواضع شکست خورده، خیانتکارانه و هماهنگی امنیتی و عادی‌سازی روابط با رژیم جنایتکار صهیونیستی است.  

این بیانیه پس از آن صادر شده که دیروز (پنجشنبه) بیش از ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم اشغالگر اسرائیل به مسجد الاقصی یورش بردند و به نمازگزاران مستقر در این مکان حمله کردند.

انتهای پیام/