شهر خبر

آنچلوتی: دنیا فکر می‌کرد کار رئال مادرید تمام است

آنچلوتی: دنیا فکر می‌کرد کار رئال مادرید تمام است/ فینال برای من احساس یک دربی را دارد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا عملکرد شاگردانش را ستود.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) مردانش برابر منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو که باعث پیروزی ۶ بر ۵ آنها مقابل شاگردان پپ گواردیولا در مجموع دو بازی رفت و برگشت و صعود به فینال شد، به خبرنگاران گفت: زمانی که تمام دنیا فکر می‌کرد که کار ما تمام شده است، چند عامل دست به دست هم دادند تا ترکیبی خوب شکل بگیرد. ما تمام انرژی‌مان را گذاشته بودیم. برای موفقیت به کمی شانس نیاز داشتیم. سیتی حریفی بسیار سرسخت بود اما تیم ما هرگز تسلیم نشد. امشب بازی ما همه چیز داشت؛ خودگذشتگی، شانس و تلاش. بازی سنگینی بود که در آن عملکردی خوب ارائه کردیم.

آنچلوتی افزود: در این دوره لیگ قهرمانان اتفاق نادری رخ داد. ما مقابل تیم‌های بسیار قدرتمندی قرار گرفتیم، در واقع مقابل همه قدرت‌ها و بابت رسیدن به فینال این بازیکنان هستند که شایسته تعریف و تمجید هستند، همینطور هوادارانی که در تمام طول بازی تیم را تشویق کردند. البته احساس مسئولیت پوشیدن پیراهن رئال مادرید و احساس غروری که بازی برای این تیم دارد هم کار خودش را کرد.

حریف بعدی کهکشانی‌ها لیورپولی است که چهار سال قبل هم در همین مرحله از لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید تن به شکست داد. سرمربی ایتالیایی رئالی‌ها افزود: احساسی که من الان دارم خوشحال محض از بابت رسیدن به فینال است. یک بار دیگر مقابل لیورپول باید بازی کنیم اما من سه بار تجربه رویارویی با آنها در فینال‌ها را دارم. من دو سال در لیورپول زندگی کرده‌ام (دوران هدایت اورتون) و بازی‌مان برابر این تیم در فینال برایم مانند یک دربی است. من یورگن کلوپ را کامل می‌شناسم و برای او و دستیارانش نهایت احترام را قائلم. در فینال یک بازی تماشایی را خواهیم دید. یک فینال بسیار برابر. من باید از بازیکنانم تشکر کنم چون با تمام وجود تلاش کردند. بعد از آن هم اتفاقات فراوانی رخ داد مثل گل‌هایی که رودریگو زد. می‌دانستم که تیم ما هنوز هم انرژی دارد و سیتی هم بعد از آنکه عقب افتاد دیگر خوب بازی نمی‌کرد. ذهنیت مناسب بازیکنان مهمترین عامل در کسب این پیروزی بود.

رئال مادرید روز هفتم خرداد در ورزشگاه استاده فرانس پاریس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول می‌رود.

منبع: تسنیم