شهرخبر

گسترش نیوز دلایل صف طولانی مشتریان «امگا سواچ» را برسی کرد؛

استفاده از برند افراد مشهور با هزینه کم تر

با گذشت یک ماه از ارائه ساعت مچی امگا سواچ در بازار همچنان مشتریان این برند جذاب مقابل فروشگاه ها صف می کشند، اما دلیل چیست ؟ این برند نه چندان گران قیمت چنین اقبالی را به دست آورده ؟ به نظر می رسد یکی از دلابل همین باشد صرفه اقتصادی این ساعت هیجان انگیز چرا که به صورت عادی ساعت های امگا رنج قیمت بالایی دارد و یک خرید نسبتا لاکچری به شمار می آید که قیمت های این برند تقریبا از ۸۰۰ هزار تومان آغاز می شود و به بیش از یک میلیارد تومان می رسد. در حالی که همواره ساعت های سواچ رنج قیمت مناسب تری نسبت به امگا داشته اند.

اقتصاد استفاده از برند افراد مشهور با هزینه کم تر

پس از اعلام همکاری دو برند معروف ساعت یعنی سواچ و امگا آن هم با هزینه اقتصادی بسیاری از مردم درسراسر جهان منتظر رونمایی از این کلکسیون به اصطلاح رویایی ماندند . چرا که گفته شده بود  در طراحی این ساعت از فضایی که الهام بخش اجسام سیاره ای است و به تعداد یازده مدل ساعت بیوسرامیک که به نام اجسام سیاره ای است استفاده شده است. ساعتی که در بازار جهانی در حدود قیمت ۲۶۰ دلار به فروش می رسد. شاید برای همین است که پس از ارائه به بازار همچنان مورد اقبال قرار گرفته  و صف های طولانی  مقابل فروشگاه های این ساعت دیده می شود.

ساعت ارزان لوکس بخرید

برند امگا یکی از برندهای لوکس سوئیسی است که ساعت های بسیار خاصی را تولید می کند  برای همین می توان آن را ساعت مورد علاقه افراد مشهور نامید. البته امگا متعلق به کمپانی سواچ گروپ  است . در حالیکه کمپانی سواچ در ساخت ساعت های اقتصادی فعالیت می کند، حالا در یک حرکت کاملا جذاب و هوشمندانه با تلفیق نمونه های SpeedMaster با طراحی های سواچ  مدل جدیدی به نام ساعت مشترک امگا سواچ omegaxswatch moonswatch  این ساعت لوکس و ارزان قیمت روانه بازار شده است.

برند سلبریتی ها را استفاده کنید

 از همه این مسائل گذشته نکته جالب آن است که با گذشت یک ماه از ارائه این ساعت مچی در بازار همچنان مشتریان این برند جذاب مقابل فروشگاه ها صف می کشند، اما دلیل چیست ؟  این برند نه چندان گران قیمت چنین اقبالی را به دست آورده ؟ به نظر می رسد یکی از دلابل همین باشد صرفه اقتصادی این ساعت هیجان انگیز چرا که به صورت عادی ساعت های امگا رنج قیمت بالایی دارد و یک خرید نسبتا لاکچری به شمار می آید که قیمت های این برند تقریبا از ۸۰۰ هزار تومان آغاز می شود و به بیش از یک میلیارد تومان می رسد. در حالی که همواره ساعت های سواچ رنج قیمت مناسب تری نسبت به امگا داشته اند. اما قیمت مناسب تا اینجای کار تنها یکی از دلایل صف های عریض و طویل در کشور های مختلف بوده است و این موضوع می تواند دلایل دیگری را هم به دنبال داشته باشد

 دلیل دیگر آنکه امگا اگرچه  زیر مجموعه ساعت سازی گروه سواچ قرار دارد اما ساعت های امگا همواره مورد استقبال افراد مشهور بوده و جذابیت خاصی دارد. حالا از کلکسیون داران گرفته تا مردم عادی  می توانند با هزینه کمتری برند محبوبشان را خریداری کنند چرا که نام امگا را به دنبال دارد. حالا باید دید ساعتی که با گذشت یک ماه در بازار های بین المللی همچنان صف های طولانی برای خرید آن وجود دارد، در بازرا ایران هم از چنین اقبالی برخوردار است یا نه؟!