شهر خبر

استقلال باید با تمرکز بیشتری حمله می‌‌کرد/ کاملا به ادامه راه امیدوارم

استقلال باید با تمرکز بیشتری حمله می‌‌کرد/ کاملا به ادامه راه امیدوارم

پیشکسوت استقلال گفت: بهتر بود تیم استقلال با تمرکز بیشتری در لحظات مهم حمله می‌‌کرد و زهر خود را می‌ریخت

صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جانداری شاهد بودیم. از قبل گفته بودیم شاهد دو قطب مثبت لیگ بودیم یعنی بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله. به نظرم سپاهان به دلیل حضور در بازی‌های آسیایی در شرایط مسابقه بود اما استقلال پس از بازی مقابل نساجی بازی رسمی نداشت و با وجود انجام بازی‌های دوستانه در شرایط بازی هم نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این‌ها باید اشاره کرد حذف از بازی‌های جام حذفی تا حدودی روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود. در کل اما بازیکنان استقلال خوب بازی را آغاز کردند و هر دو تیم نشان دادند برای برد آمده‌اند. بهتر بود استقلال با تمرکز بیشتری در لحظات مهم حمله می‌‌کرد و زهر خود را می‌ریخت. آبی‌ها در ضدحملات می‌توانستند بهتر کار کنند اما ماجرا متفاوت شد و سپاهانی‌ها روی ضدحمله گل زدند. حسینی از تیم سپاهان در آن صحنه خوب کار کرد و به طور کلی سمت چپ استقلال را آزار داد. خط هافبک‌های دو تیم نتیجه را تعیین کردند. هم در زمینه موقعیت‌سازی و هم جنگ‌های تن به تن برای توقف حریف. بازی خوبی را شاهد بودیم.

این پیشکسوت درباره تعویض‌های مجیدی و استراتژی استقلال افزود: تا زمانی که حسین‌زاده در زمین بود استقلال با دو مهاجم نسبتا قد بلند بازی می‌کرد تا از بازی مستقیم بهره بگیرد. هم صالح حردانی و هم سلمانی به خوبی اضافه می‌شدند و طراحی حمله خوبی داشتند. به نظرم حضور آمانوف هم می توانست به این تیم کمک کند اما ما شرایط تیم را مثل سرمربی نمی‌دانیم.

ورمزیار درباره کسب یک امتیاز و ادامه راه گفت: فکر می‌کنم استقلال راه خوبی می‌رود و در مسیر درستی است. هرچند شرایطش مانند یک خط ممتد شده اما کاملا به ادامه لیگ امیدوارم و فکر می‌کنم می‌تواند به خوبی عمل کند و در بازی‌های بعدی موفق باشد. درست است بازی‌های بعدی به اندازه این دیدار سخت نیستند اما هیچ بازی آسانی وجود ندارد. شکست ناپذیری؟ به نظرم نباختن واقعا مهم است اما بردن اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/