شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

روزبه چشمی:

تلاش می‌کنیم بدون اما و اگر قهرمان شویم

تلاش می‌کنیم بدون اما و اگر قهرمان شویم

اصفهان-مداقع تیم فوتبال استقلال گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر ۵ بازی را ببریم و بدون اما و اگر قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی شامگاه چهارشنبه پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم. بعد از مدت‌ها به استادیوم آمدند و بازی خیلی خوبی را مشاهده کردند. فقط بدی آن این بود که نتیجه مساوی شد. ما برای سه امتیاز آمده بودیم. اول بازی فشار آوردیم و به گل رسیدیم ولی روی یک اشتباه خودمان گل مساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم هم سپاهان موقعیت داشت و هم ما ولی بازی با تساوی به پایان رسید. امیدوارم که در پنج بازی آینده برنده شویم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

وی درباره اینکه امسال بازی‌های پرسپولیس بعد از استقلال برگزار شده، تاکید کرد: برنامه‌ریزی را مسئولان انجام می‌دهند و این هم خلاهایی است که وجود دارد. ولی به امید خدا ما پنج بازی را می‌بریم و به نتایج بقیه تیم‌ها نیز کاری نداریم. فکر می‌کنم اگر در هر پنج بازی با تمام قوا وارد زمین شویم و آنها را ببریم، به اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم.

چشمی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم. چه کسانی که در اصفهان بودند و چه هوادارانی که از شهرهای دیگر آمده بودند. واقعاً جو خوبی بود. بازی با حضور تماشاگر کیفیت دیگری دارد. امیدوارم که همیشه همین‌گونه ادامه‌دار باشد و بتوانیم همیشه بازی‌های باکیفیتی را ببینیم.

مدافع استقلال در خصوص پنج دیدار پایانی گفت: ما تلاشمان را می‌کنیم. پنج هفته آخر است و تیم‌هایی که برای سقوط نکردن و تیم‌هایی برای کسب سهمیه قهرمانی تلاش می‌کنند باعث شده است بازی‌های آخر سخت شود. ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر ۵ بازی را ببریم و بدون اما و اگر قهرمان شویم.