شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#تیم ملی

حرف بزنید آقای ماجدی؛ لطفا جدی تر از قبل باشید/ نام افرادی که جلوی بازی های تدارکاتی تیم ملی را گرفته اند لو بدهید

سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه 3، صحبت های سوال برانگیزی درباره شرایط تیم ملی بر زبان آورد.

میرشاد ماجدی - فدراسیون فوتبال
خبرورزشی -

آرتین زهرابی؛ میرشاد ماجدی به همان ترتیب که در گذشته عزیزی خادم به استدیو فوتبال برتر می رفت، مقابل محمدحسین میثاقی قرار گرفت.

سرپرست موقت فدراسیون اما در کمال ناباوری، مصاحبه ای شفاف و بی پرده انجام نداد. او در بخشی از صحبت هایش گفت: می گویند قرار است هفت بازی دوستانه انجام شود که نمی‌دانم این عدد از کجا آمده است! همه در تلاش هستیم و به نتایج خوبی رسیدیم. در این بین نام تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم تا قرارداد نهایی شود، چون برخی از داخل و خارج از کشور شیطنت می‌کنند تا این بازی‌ها انجام نشود.

***
درباره هیئت رئیسه و اختلافات موجود هم میرشاد ماجدی، پاسخی روشن و شفاف نداد اما پیرامون بازی های تدارکاتی تیم ملی، وضعیت کاملا متفاوت است؛ چه می خواهید بگویید آقای ماجدی؛ منظور شما چیست؟

 اگر عده ای در داخل و خارج کشور، آنقدر قدرت ماورایی دارند که در راه برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی سنگ اندازی می کنند، این وظیفه شماست که همین حالا اسم و مشخصات افرادی که منافع فوتبال کشور را به بازیچه تبدیل کرده اند فاش کنید. شوخی که نیست؛ پای تیم ملی کشورمان وسط است؛ سودگران عرصه فوتبال چه کسانی هستند و چرا باید به فوتبال ما ضربه بزنند؟

آقای ماجدی! بگذارید راحت تر با هم صحبت کنیم؛ نمی خواهیم که یک مهدکوک را اداره کنیم؛ ما می خواهیم تیم ملی ایران را به جام جهانی بفرستیم و در این میان، سطح توقعات افکار عمومی را هم می دانیم. اگر تیم ملی با این وضعیت به جام جهانی برود، حاصل کار از همین حالا مشخص است. پس منتظریم خیلی زود اسم افرادی که نمی گذارند تیم ملی در بازی های تدارکاتی مناسب به میدان برود را همین امروز لو بدهید که فردا دیر است...