شهرخبر

پورموسوی: کمتر کسی حاضر می‌شد مسئولیت استقلال خوزستان را بپذیرد/ دل خودمان را خوش می‌کنیم که میزبان هستیم

پورموسوی: کمتر کسی حاضر می‌شد مسئولیت استقلال خوزستان را بپذیرد/ دل خودمان را خوش می‌کنیم که میزبان هستیم

مدیر فنی تیم استقلال خوزستان گفت که با توجه به شرایط آبی‌های اهوازی در جدول لیگ دسته اول، کمتر کسی حاضر می‌شد هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اضافه شدنش به کادر فنی استقلال خوزستان اظهار داشت: باشگاه پس از استعفای مهابادی با چالشی جدید روبه‌رو شد. استقلال خوزستان نه می‌تواند به صعود امیدوار باشد و نه در منطقه سقوط است. به همین دلیل، کمتر کسی حاضر می‌شد این مسئولیت را بپذیرد و حیف بود تیم در هفته‌های پایانی به این شکل رها شود.

وی در مورد سمت خود در استقلال خوزستان تصریح کرد: من به‌عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کنم و اعضای کادر فنی، همگی توانایی سرمربیگری دارند. ما در هفته‌های پایانی با یکدیگر هم‌فکری می‌کنیم و با تلاش بازیکنان می‌خواهیم پایان خوشی داشته باشیم. ما با مشکل زمین هم روبه‌رو هستیم و مجبوریم در خرم‌آباد میزبانی کنیم که زمین آن برای ما ناآشناست. هتلی در خرم‌آباد پیدا نکردیم و برای دیدار امروز با ویستا توربین، صبح امروز (چهارشنبه) از اندیمشک به سمت این شهر حرکت کردیم!

 

مدیر فنی استقلال خوزستان با بیان اینکه باشگاه‌های این استان در امر ورزشگاه با آبی‌ها همکاری نکرده‌اند، به تسنیم گفت: از هیئت فوتبال خرم‌آباد و باشگاه خیبر تشکر می‌کنم که زمین خود را در اختیار ما گذاشتند. خیبر فردا در همین ورزشگاه بازی می‌کند و جز اینکه صبح امروز به لرستان برویم،‌ راهی نداشتیم. دل خودمان را خوش می‌کنیم که میزبان هستیم، اما از این لحاظ شرایط بدی داریم. امیدواریم مسئولان استانی تکانی بخورند؛ مگر می‌شود تیم میزبان به شهر دیگری برود؟

پورموسوی راجع به وضعیت مسابقات لیگ دسته اول بیان کرد: من مشغله کاری داشتم و لیگ یک را دنبال نمی‌کردم. لیگ دسته اول ما باید مانند لیگ برتر کیفیت بالایی داشته باشد و همه شرایط مهیا باشد. وقتی تیمی در لیگ برتر نمی‌تواند در شهر خودش میزبانی کند، پس در لیگ یک هم نمی‌توانست در زمین خودش بازی کند. باید برای این مسابقات اهمیت قائل شویم و در این شرایط می‌توانیم به فوتبال ایران کمک کنیم.

 

وی در مورد اعتراض باشگاه‌های لیگ یکی به 9 امتیاز مس کرمان، بدون برگزاری مسابقه یا بازی مقابل تیم جوانان خوشه طلایی خاطر نشان کرد: مس در دیدار هفته اول با شمس آذر مقصر نبود و فدراسیون کارت بازیکنان را صادر نکرد. وقتی تیمی در یک بازی حاضر نمی‌شود، جریمه پنج میلیونی چه مشکلی را حل می‌کند؟ باید برخورد سخت‌گیرانه‌ای شود تا اجازه چنین اتفاقی را ندهد و فدراسیون از روز اول باید به فکر این موارد باشد. همه باید آرامش داشته باشند و امیدوارم تیم شایسته صعود کند.

مدیر فنی استقلال خوزستان درباره آینده خود در این باشگاه عنوان کرد: ما برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای باشگاه داریم. اگر باشگاه مصمم به صعود باشد، فصل بعد هم در خدمت استقلال خوزستان هستیم. با این حال اگر باشگاه تنها بخواهد تیم در لیگ یک باقی بماند، فایده‌ای ندارد. ورزشگاه غدیر در اختیار استقلال خوزستان بوده و باشگاه مشغول بازسازی ورزشگاه است. امیدوارم با بودجه مناسب و جذب نفرات مورد نیاز، قرارداد کادر فنی تمدید شود.

انتهای پیام/