شهر خبر

صلاح: دوست دارم در فینال با رئال مادرید بازی کنیم

صلاح: دوست دارم در فینال با رئال مادرید بازی کنیم

مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول ترجیح می‌دهد در فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبه‌رو شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که در برتری 3 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) لیورپول مقابل ویارئال در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سرخپوشان مرسی‌ساید برای کسب پیروزی 5 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت و صعود به فینال این رقابت‌ها کمک کرد، به دنبال رویارویی با رئال مادرید در فینال و به نوعی انتقام گرفتن از این تیم است.

در دیدار فینال فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا در حالی که تقابل تیم‌های رئال مادرید و لیورپول تا دقیقه 31 در ورزشگاه المپیسکی شهر کیف، با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، محمد صلاح در پی برخوردی که با سرخیو راموس مدافع وقت کهکشانی‌ها داشت، از ناحیه کتف دچار مصدومیت و مجبور به ترک زمین شد. لیورپول در آن بازی با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

صلاح 29 ساله پس از بازی شب گذشته با ویارئال در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: می‌خواهم در فینال با رئال مادرید بازی کنیم. باید صادق باشم. من‌سیتی حریف واقعاً سرسختی است، ما در این فصل چند بار مقابل آنها بازی کرده‌ایم، اما اگر شخصاً از من بپرسید بازی با رئال مادرید را ترجیح می‌دهم.

مهاجم مصری لیورپول که این فصل در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 30 گل برای این تیم به ثمر رسانده که هشت گلش در لیگ قهرمانان بود، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: ما در فینال سال 2018 از رئال شکست خوردیم، بنابراین می‌خواهم مقابل آنها بازی کنم و امیدوارم آنها را شکست دهیم.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 مِی (7 خرداد) به میزبانی ورزشگاه استادوفرانس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/