شهرخبر

این مرد در یک شب با ۳ خواهر ۳ قلو ازدواج کرد! + عکس داماد و ۳ خواهر در لباس عروسی

مردی که قصد دارد با سه خواهر سه قلوی همسان ازدواج کند ادعا می‌کند راضی کردن این سه خواهر چندان مشکل بزرگی نیست.

این مرد در یک شب با ۳ خواهر ۳ قلو ازدواج کرد! + عکس داماد و ۳ خواهر در لباس عروسی

به گزارش سلام نو، مردان در کنیا مجاز به ازدواج با چند همسر هستند و تعدد زوجات در میان جوامع سنتی در این کشور رایج است.

کیت، ایو و مری، سه قلوهای همسان در مصاحبه‌ای که اوایل آوریل در یک نشریه بومی کشور کنیا منتشر شد فاش کردند که قصد دارند در آینده نزدیک با مردی به نام استیو ازدواج کنند. این کیت بود که ابتدا استیو را ملاقات کرد و سپس او را به دو خواهر دیگر خود معرفی کرد.

این سه خواهر علی‌رغم آنکه اکثر گروه‌های مسیحی تمرین چندهمسری را رد می‌کنند و تک همسری را ایده‌آل می‌دانند، در حال حاضر در زمینه موسیقی گاسپل (نوعی از موسیقی که باورهای زندگی مذهبی مسیحیان موضوع اصلی آن است) فعالیت می‌کنند.

استیو می‌گوید: «من مرد سخاوتمند و وفاداری هستم و همه چیز در مورد من بسیار بزرگ است، حتی برکت؛ به همین دلیل است که به من می‌گویند مرد بزرگ، استیو.»

او ادامه می‌دهد: «من معتقدم که عشق من قرار نبوده تنها متعلق به یک دختر باشد. من یک مردچندهمسره به دنیا آمده‌ام و همه این را می‌دانند. من همیشه صادق و وفادارم و همه کسانی که پیش از این با آنها بودم به این خاطر مرا ترک کردند که به آنها گفته بودم می‌خواهم یک نفر دیگر را هم داشته باشم.»

استیو می‌گوید: «من نمی‌خواهم خیانت کنم، می‌خواهم صادقانه به زنانم اضافه کنم و این سه خواهر درست وقتی که چنین چیزی می‌خواستم سر راهم قرار گرفتند.»

مرد سه زنه

استیو فاش کرد که این چهار نفر کمتر از یک ماه است که با هم هستند. او گفت: «ما داریم از وقتمان استفاده می‌کنیم و از همدیگر یاد می‌گیریم.»

سه قلوها فاش کردند که به یک جدول زمانی وفادارند که در آن نشان داده می‌شود هر شب کدام‌یک زمان مشخصی را با استیو سپری خواهد کرد. آنها همچنین گفتند قصد ندارند شخص دیگری را به جمع خود وارد کنند: «ما سه نفر برایش کافی هستیم و اجازه نمی‌دهیم کس دیگری را وارد جمعمان کند.»

استیو دشوار بودن جلب رضایت سه زن در آن واحد را تکذیب کرد و گفت: «چرا مردم شک دارند که من بتوانم سه زن را راضی نگه دارم. چندان هم مشکل نیست. آنها سه نفر هستند. هر دوشنبه مری، سه‌شنبه‌ها کیت و چهارشنبه‌ها ایو را می‌بینم. بعد در آخر هفته همه همدیگر را می‌بینیم واوقای خوشی را سپری می‌کنیم.»

ین خواهران می‌گویند اولین بار است که هر سه بایک مرد رابطه دارند.

در مارس ۲۰۱۴ پارلمان کنیا لایحه‌ای تصویت کرد که طی آن به مردان اجازه داده می‌شود چند همسر داشته باشند و این لایحه از اول می ۲۰۱۴ اجرایی شد.