شهر خبر

الهامی هنگام برگزاری بازی‌های مهم اروپایی تا صبح بیدار است/ سجادی از متخصصین و پیشکسوتان استفاده بیشتری داشته باشد

الهامی هنگام برگزاری بازی‌های مهم اروپایی تا صبح بیدار است/ سجادی از متخصصین و پیشکسوتان استفاده بیشتری داشته باشد

بدنساز تیم نساجی پس از قهرمانی در جام حذفی از شرایط این تیم، دغدغه‌ها و درخواست‌هایش گفت.

حمید حسن‌زاده، بدنساز نساجی مازندران، پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: در نیمه اول توپ و میدان دست آلومینیوم بود و یک مقدار بچه ها با استرس بازی کردند. چند موقعیت داشتند که به تیر برخورد کرد. خداوند لطفش شامل حال ما و هواداران شد که آن‌ها ناراحت برنگردند. نیمه دوم عالی بودیم و از تک موقعیتی که داشتیم استفاده کردیم. در ضدحملات هم فرصت داشتیم. خط دفاعی ما و جاگیری علیرضا حقیقی خیلی خوب بود. آن‌ها زاویه‌ها و روزنه‌های مهاجمان حریف را بستند.

وی درباره کار با ساکت الهامی گفت: بزرگترین حسنی که آقای ساکت دارد دانش فنی بروز است و مجبوریم بروز کار کنیم. آقا ساکت هر وقت بازی های مطرح اروپا برگزار می‌شود آن شب را تا صبح بیدار است و از آن نکات در می آورد. از ما هم نکته مربوط به بدنسازی می‌خواهد تا نسبت به آن کار انجام دهیم.

بدنساز قائمشهری‌ها شرایط لیگ را از لحاظ بدنسازی را اینگونه شرح داد: یک‌ مقدار لیگ فشرده بود اما نمی شود گفت که به مشکل خوردیم. چون حالا دیگر عصر ریکاوری مطرح است و اکثر تیم‌ها از این موضوع استفاده می کنند. در حال حاضر مربیان جوانی در این زمینه فعال هستند و آینده خوبی برای بدنسازی در فوتبال کشورمان وجود دارد.

وی تصریح کرد: 6 بازی تا انتهای لیگ مانده و به امید خدا تلاش می‌کنیم تا رتبه ششم بالا بیاییم. واقعا ممنون هواداران نساجی هستیم. هزینه‌ها بالا است اما آن‌ها ما را در شهرهای مختلف حمایت می‌کنند.

حسن‌زاده گفت: با آقای سجادی هم‌تیمی بوده‌ام. امیدوارم ایشان بیشتر توجه کنند. نظرم منحصرا روی فوتبال نیست و پیشنهادم استفاده از متخصصین و پیشکسوتان در هر رشته است. به طور مثال آقای الهامی از شاهرخ بیانی استفاده کرده‌اند که تجربیات و نکات مهمی می‌دانند. استفاده از دانش چنین افرادی باعث موفقیت تیم و ورزش ایران می‌شود.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/