شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلگرام#خرید و فروش

با تلگرام رمزارز خرید و فروش کنید!

تلگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تون‌کوین، ارز دیجیتالی که محصول بلاک‌چین تلگرام است، را به صورت مستقیم و از طریق چت خرید و فروش کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصاد‌نیوز، TON در پستی در توییتر اعلام کرد که تلگرام اکنون از تراکنش‌های Toncoin بدون هیچ کارمزدی پشتیبانی می کند.

TON ویدیوی کوتاهی را ارائه کرد که نشان می‌دهد تراکنش‌های کریپتو در این پلتفرم چگونه کار می‌کنند. برای شروع، باید ربات کیف پول تلگرام را به منوی پیوست خود اضافه کنید. این قابلیت به شما امکان می دهد «ارز رمزنگاری شده را با کارت بانکی خریداری کنید، مبادله کنید و به کیف پول های دیگر منتقل کنید.»

هنگامیکه  آماده ارسال رمزارز هستید، می‌توانید کیف پول را از منوی پیوست خود در حین چت بیرون بکشید، مقدار Toncoin را که می‌خواهید ارسال کنید وارد کنید، تمام جزئیات را تأیید کنید و سپس دکمه «ارسال» را کلیک کنید. خریدار، Toncoin را از طریق چت دریافت خواهد کرد.

در سال ۲۰۲۰، تلگرام پس از اینکه با فشار کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مواجه شد، عملیات ارزهای دیجیتال خود را تعطیل کرد.

این پروژه که در ابتدا با نام شبکه باز تلگرام (TON) شناخته می شد، توسط پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام و برادرش نیکولای در سال ۲۰۱۸ توسعه یافت.