شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیاه

معلم آمریکایی در زمان تدریس مبحث برده داری، دستان دانش آموزان سیاه پوست را بست

معلم آمریکایی در زمان تدریس مبحث برده داری، دستان دانش آموزان سیاه پوست را بست

یک معلم سفید پوست آمریکایی، در زمان تدریس مبحث برده داری، دستان دانش آموزان سیاه پوست را بسته و آنها را مجبور به انجام کارهای عجیب و غریب کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک معلم سفیدپوست درس مطالعات علوم اجتماعی کلاس هفتم در نیویورک، به دلیل آنکه در زمان تدریس مبحث برده داری، دستان دانش آموزان سیاه پوست کلاس را با زنجیر بست، تحت بازجویی قرار گرفت.

این معلم با سابقه، علاه بر بستن دستان دانش آموزان سیاه پوست، آنها را مجبور به انجام کارهای عجیب و غریب مانند چیدن پنبه و خواندن آهنگ برده داری کرده و این اجازه را تنها به دانش آموزان سفیدپوست داده تا اگر از این درس احساس ناراحتی می کنند، کلاس را ترک کنند.

براساس گزارش نیوزویک، هنگامی که دانش آموزان سیاه پوست اظهار کردند که نمی توانند دستانشان را که با زنجیر بسته شده، باز کنند، معلم به آنها گفت: مشکلی نیست، پیشینیان شما هم نتوانستند این کار را بکنند.

اقدام این معلم سفید پوست باعث اعتراض خانواده های دانش آموزان سیاه پوست و طرح شکایت از سوی آنها شد تا جایی که مقامات آموزشی منطقه اعلام کردند که اقدامات انجام شده از سوی این معلم مایه تاسف عمیق است و تحقیقات در این باره و بازجویی از این معلم آغاز شده است.

این در حالی است که نیمی از دانش آموزان این مدرسه و اغلب دانش آموزان این کلاس سیاه پوست هستند.

انتهای پیام/