واکنش اسبقیان به تصمیم غیرمنتظره قهرمان پارالمپیک

شروین اسبقیان در گفت‌وگو با رکنا، در واکنش به خداحافظی رستمی از دنیای قهرمانی اظهار کرد: بالاخره روح اله رستمی یکی از مفاخر و افتخارآفرینان رشته پاراوزنه‌برداری است و باید در مورد این مسائل با من و حتی دبیر فدراسیون صحبت کند. قطعا در خصوص این اتفاق با سرمربی تیم ملی به گفت‌وگو خواهیم نشست تا دلیل را از او جویا شویم. نمی‌دانم او در چه شرایطی این صحبت‌ها را انجام داده است.

وی افزود: ورزشکاران ما نباید از مسائل کوچک آزرده خاطر شوند. حقیقت امر این است از طرف رییس جمهور محترم، همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک به صورت ویژه به ورزش توجه می شود. به نظرم رسانه‌ای شدن این مسائل تمام اعصاب ورزشکاران را بهم می‌ریزد و روحیه آنها را دچار مشکل می‌کند.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: قطعأ باید مسائل  داخل خود خانواده حل شود و قطعأ این موضوع را برسی می‌کنم. هر چه نباشد او افتخارآفرین بوده و فدراسیون هم به تمام قهرمانان خودش به یک چشم نگاه می‌کند. رستمی ورزشکار مودبی است و قطعأ باید صحبت کنم موضوع از چه قرار است اما اینکه کلا مسئله جزئی رسانه‌ای و روحیه ورزشکاران ما دچار مشکل شود خیلی موافق این موضوع نیستم. مطمئن باشید موافق خداحافظی او نیستیم و باید این موضوع را بررسی نهایی کنیم.

انتهای پیام/