شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#منچستریونایتد

رانگنیک: منچستریونایتد نیاز به عمل جراحی قلب باز دارد/ آینده رونالدو؟ باید از تن هاخ بپرسید

رانگنیک: منچستریونایتد نیاز به عمل جراحی قلب باز دارد/ آینده رونالدو؟ باید از تن هاخ بپرسید

سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است مدیران این باشگاه برای احیای شیاطین سرخ باید دست به یک انقلاب عظیم در این تیم بزنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که در اواسط فصل جاری جانشین اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد شد، اما او هم نتوانست این تیم را سر و سامان دهد، درباره عدم موفقیت این باشگاه در یک دهه گذشته و دوره پسافرگوسن گفت: مهم نیست کدام باشگاه هستید، همیشه ضروری و مهم است که شما به یک ایده نیاز داشته باشید. باید بدانید که چگونه می‌خواهید بازی کنید و به چه نوع بازیکنانی نیاز دارید. اگر این کار را نکنید، همیشه دنبال سوزن در انبار کاه خواهید بود. به همین دلیل می‌گویم منچستریونایتد نیاز به عمل جراحی قلب باز دارد.

وی که در پایان فصل جاری جای خود را به اریک تن هاخ خواهد داد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: با دانستن اینکه اریک سرمربی منچستریونایتد از تابستان پیش رو خواهد بود، با روند جذب بازیکنان مناسب، مطمئنم که هواداران و رسانه‌ها می‌توانند تیم بهتری را ببینند و در پایان امیدوارم منچستریونایتد با تن‌هاخ در جایگاه بهتری در لیگ قرار بگیرد.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ تصریح کرد: چند نمونه خوب از این دست در لیگ برتر وجود دارد. از زمانی که یورگن کلوپ به لیورپول آمد، پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت و بعد از اینها توماس توخل سرمربی چلسی شد. در مورد توخل باید گفت که او در میانه فصل آمد و یک تیم باکیفیت را به ارث برد، اما با این حال باید قهرمانی لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان می‌آورد. اگر بدانید که به دنبال چه هستید و اینکه چه بازیکنانی با چه ویژگی‌هایی را برای پست‌های مختلف نیاز دارید، شرایط بهتر می‌شود و امیدواریم این کار خیلی برای من‌یونایتد طول نکشد.

 رانگنیگ 63 ساله که قرار است در پایان فصل جاری هدایت تیم ملی فوتبال اتریش را برعهده بگیرد و همزمان برای دو سال آینده به‌عنوان مشاور با باشگاه منچستریونایتد همکاری کند، همچنین درباره آینده حرفه‌ای کریستیانو رونالدوی 37 ساله که این فصل 23 گل در رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم است، گفت: این پرسشی است که باید از اریک تن هاخ بپرسید. کریس نشان داده است که هنوز هم می‌تواند عضوی حیاتی در این تیم باشد، اما بدیهی است که تیم به مهاجمان بیشتری نیاز دارد. منچستریونایتد فصل آینده باید دو یا سه مهاجم جدید داشته باشد و این کاملاً واضح است.

سرمربی موقت شیاطین سرخ با اشاره به اینکه ترکیب این رویکرد (جذب بازیکنان جدید) با استخدام مربی با قراردادی قطعی می‌تواند من‌یونایتد را به تیم‌های برتر انگلیس نزدیک‌تر کند، خاطرنشان کرد: به دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول نگاه کنید، آنها در هر پنجره نقل‌وانتقالاتی، بازیکنانی را به ترکیب تیم‌شان اضافه کردند. آنها تیم‌شان را تقویت کردند و بازیکنانی را به خدمت گرفتند که در زمان عقد قرارداد محبوبیتی نداشتند و در ادامه تبدیل به دو تیم برتر جهان شدند.

وی در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اگر منچسترسیتی و لیورپول در چند هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند، تعجب نخواهم کرد. این نشان می‌دهد که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و لزوماً برای ساخت تیم به سه یا چهار سال زمان نیاز نیست.

منچستریونایتد که در حال حاضر با 55 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد، از فصل آینده و به مدت حداقل سه فصل زیر نظر اریک تن‌هاخ هلندی به کارش ادامه خواهد داد، به امید بازگشت به روزهای خوب.

تن‌هاخ 52 ساله که از سال 2017 هدایت آژاکس را برعهده دارد، تاکنون موفق شده دو بار این تیم را به قهرمانی در اردویژه، دو قهرمانی در جام حذفی هلند و یک قهرمانی در سوپرجام هلند برساند.

انتهای پیام/