شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#رئیس جمهور#نتایج

فردای افطاری صمیمانه با رئیس جمهور و وزیر ورزش مشکلات‌مان پیگیری شد/ نتایج چنین دیدارهایی در مسابقات نمود پیدا می‌‌کند

فردای افطاری صمیمانه با رئیس جمهور و وزیر ورزش مشکلات‌مان پیگیری شد/ نتایج چنین دیدارهایی در مسابقات نمود پیدا می‌‌کند

رئیس فدراسیون قایقرانی اعتقاد دارد برگزاری جلسات صمیمانه با مسئولین باعث می‌شود مشکلات به مرور حل و ارتباط صمیمانه هم حفظ شود.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی درباره مراسم افطاری برگزار شده با رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: هر سال رئیس جمهور از طریق وزرات ورزش از تمام فدراسیون‌ها، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش دعوت می‌کند و امسال هم این افطاری بسیار خودمانی و ساده برگزار شد. ورزشکاران فرصت صحبت پیدا کردند و درد و دل کردند. در چنین جلساتی ورزشی‌ها و غیرورزشی‌ها می‌توانند کمک کنند تا همه هم‌سو باشند و دغدغه‌ها رفع شود. رئیس جمهوری هم در این جلسه یادداشت‌ برداری کردند تا به مسئولین مربوطه انتقال دهند. امیدوارم این مسئله باعث شد تا در مسابقات آسیایی پیش رو و المپیک بعدی ورزشکاران موفق باشند.

وی درباره دیدار خود با وزیر ورزش تصریح کرد: با وزیر ورزش و جوانان همواره در ارتباط هستیم. یکی از ورزشکاران‌مان مشکلی داشت که فردای همان افطاری از طرف وزارت پیگیری کردند. این مسئله یعنی به درخواست‌های ما اهمیت داده می‌شود و صحبت‌های انجام شده اثرگذار بوده است. امیدوارم خانواده ورزش کمک کنند تا در بازی‌های آسیایی حضوری موفق داشته باشیم زیرا پرچم ایران در این مسابقات به اهتزار در می‌آید. همه ما باید تلاش کنیم تا باری از دوش وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها برداشته شود و همه ما موفقیت‌ها را جشن بگیریم.

رئیس فدراسیون درباره حمایت‌ها از قایقرانی افزود: 3 فدراسیون ما جزو معدود فدراسیون‌هایی است که 6 ماه مانده به مسابقات موفقیت‌مان را تعداد مدال هایی که قرار است بگیریم اعلام کرده‌ایم. می‌خواهیم جزو پرافتخارترین فدراسیون‌های اعزامی باشیم اما باید از ما حمایت شود. توانستیم مربی برزیلی وارد کنیم که نتایجش را در مسابقات برزیل مشاهده کردیم. مشاهده درخشش ورزشکاران ما منوط به پشتیبانی دولت در زمینه تجهیزات و سخت‌افزار است. نه فقط قایقرانی، بلکه دیگر ورزش‌ها هم در حال تلاش هستند تا قدرت و عظمت ایران را در مسابقات به نمایش بگذارند.

سهرابیان درباره تاثیر چنین جلساتی در ادامه راه گفت: وزیر از جنس ورزش است و در جلسات مختلف با او دیدار داریم. علاقمندی ورزشکار و مربیان این است که در محفلی دوستانه کنار رئیس جمهور و وزیر حضور داشته باشند و قطعا برای‌شان جذابیت دارد. شاید رئیس جمهور فرصت نداشته باشد هر ماه یکبار یا چند ماه یک بار دیدار کنیم اما اگر مسئولین دیگر هم فرصت داشته باشند، اقدام بدی نیست و این نکته باعث می‌شود همچنان ارتباط حفظ شود و نتایجش را در مسابقات مشاهده کنیم.

انتهای پیام/