شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مژده لواسانی

واکنش مجری معروف به پیشنهاد حامد عنقا برای بازی در فیلمش

شب گذشته، مژده لواسانی در برنامه «رخ به رخ» از پیشنهاد حامد عنقا برای بازیگری در یکی از آثارش خبر داد.

مژده لواسانی مجری صدا و سیما

به گزارش همشهری آنلاین، مژده لواسانی برای اولین بار به پیشنهاد بازی در یک سریال از سوی حامد عنقا تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون اشاره کرد که قرار بوده در آن سریال با اسم و پوشش خودش ظاهر شود.

لواسانی در یک برنامه تلویزیونی گفت: اصلا نمی‌گویم که بازیگری را دوست ندارم؛ اما من در اجرا خودم هستم و مدل اجرایم مثل زندگی ام است بنابراین احساس می‌کنم نقش بازی کردن از من دور است. 

چند سال پیش حامد عنقا به او بازی در سریالی را پیشنهاد داده است. تا مرز قرارداد هم پیش رفته اند وتست گریم هم انجام شده است. در نهایت مژده لواسانی برای کسب تکلیف با جعفری جلوه مدیر شبکه دو مشورت می کند.

او می گوید: آقای جعفری جلوه گفتند،  تو هر شب اجرا می‌کنی و بازیگری هویت اجرایت را خدشه دار می‌کند. اگر می‌خواهی بروی من حرفی ندارم، ولی به این فکر کن. بعد از این حرف با خود گفتم مژده تو به هر حال در اجرا در چشم مردم به یک جایی رسیدی که پذیرفتند می‌خواهی که این خدشه دار بشود؟ و آن زمان احساس کردم نمی‌خواهم و از آقای عنقا عذرخواهی کردم.

مهران مدیری از بسیاری از مجری‌ها جلوتر است

این مجری تلویزیون می گوید، آدمی نیستم که بگویم بازیگرها نباید مجری شوند و یا مجری‌ها نباید بازیگر شوند. هزار بار این را از من پرسیدند و من گفتم هر آدمی توانایی هر کاری را دارد، ما کی هستیم که بخواهیم مرز بگذاریم و مشخص کنیم که نه تو اینجا نباش، اینجا باش. به عنوان مثال آقای مدیری مجری بدی هستند؟ از بسیاری از مجری‌های ما بهتر هستند اصلا آقای مدیری اگر دورهمی را اجرا نکند چه کسی قرار است دورهمی را اجرا کند؟