شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

ضربه جدی مرزبانان ایران به قاچاقچیان مواد مخدر/ باندهای سلاح و مهمات منهدم شدند

کدخبر: 492501
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرزهای کشور خبر داد.

سردار  گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: رزمندگان پرتوان مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان حین کنترل مرزها اعم از دریایی و خشکی، موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته طی ۳ عملیات جداگانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مرزهای جنوب شرق کشور کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر طی ۳ عملیات مرزی در شهرستان‌های سراوان، میرجاوه و چابهار افزود: در این ۳ عملیات مرزبانان موفق شدند حدود ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتاً صنعتی و سنتی بود را کشف و در این رابطه چندین دستگاه خودرو توقیف و تعدادی سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در مرزهای استان خوزستان و کرمانشاه خبر داد و گفت: مرزبانان مستقر در مناطق مرزی هورالعظیم خوزستان و ثلاث باباجانی استان کرمانشاه نیز موفق شدند ضمن انهدام باندهای سلاح و مهمات، ۹۲ قبضه سلاح کلت و مهمات مربوطه را از ۲ باند قاچاق کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی سراسر کشور حضوری فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی و فعالیت به مخلان نظم و امنیت را در مرزها نخواهند داد.